Aiptek Invitasjon til Cebit

Report this content

Aiptek viser tre nye 3D videokameraer (Aiptek 3D i3, Aiptek 3D i2 Pro, Aiptek3D iS2), to nye tegneplater (MyNote Bluetooth, Media Tablet Ultimate XL), en oppgradert picoprojektor PocketCinema T25 for Mac og noen videokameraer (Aiptek ADH H23 og SeeMe HD med skjerm).

Aiptek International GmbH, Willich, Tyskland, er markedsleder på picoprojektorer og lanserer mer enn ti nye produkter under årets CEBIT-messe. Tre nye videokameraer presenteres i det hefitge 3D-segmentet under varemerket Aiptek «3D eMotion». Aiptek 3Di3 er i full HD med 3.2” skjerm og koster kun 2 200 kroner!

Nye videokameraer, som AHD H23, 1080P med 23x optisk zoom og 120x digital zoom, vises sammen med bl.a. SeeMe HD i lommeformat, 1080P med 14 megapiksler og to skjermer for å ta portrettbilder.

Hele utvalget picoprojektorer med en ny modell PocketCinema T25 til

MAC  i tillegg til PocketCinema V50, vises også.

Elektronikkprodusenten Aiptek presentere en rekke heftige produkter under årets CEBIT som finner sted 1. til 5. mars i Hannover. Akkurat som i fjor, spiller Aiptek «3D eMotion»  en viktig rolle med flere nye innovative produkter.

I år finner du Aiptek i Hall 15, monter F12!

Velkommen til å booke møter med Aipteks representanter:

Frank Seifert, Nordic Sales Manager, f.seifert@aiptek.de or +49 173 749 62 80

Aiptek fortsetter å satse på 3D!

Aiptek 3D i2 var verdens første videokamera med et kompakt og lekkert design. Nå kommer andre generasjon horisontale modell Aiptek3D i3 med full HD. Med to separate linser og to bildsensorer på 5 megapiksler, kan det spille inn god 3D HD-video og fotografere. Skjermen på 3.2 tommer gir forhåndsvisning og avspilling av 3D-bilder.

Aipteks nye 3D full HD (1080P/30fps) videokamera Aiptek3D i2 Pro, er det kraftigste på markedet i dag. Det bruker doble HD-sensorer og gjør det mulig å ta 3D-bilder og filmer som kan konverteres med den medfølgende programvaren og vises på de fleste store merkene av 3D TV-apparater. Aiptek 3D i2 har en innebygd 3D 2,4” 3D LCD-skjerm for øyeblikkelig avspilling, eller du kan koble til en pc via USB eller et HD-TV via HDMI.

Det tredje videokameraet i 3D-familien er Aiptek3D S2, et kompakt DSC til en attraktiv pris, med et lekkert design. Det er enkelt å ta 3D-bilder og film, og med to separate linser og to bildsensorer på 5 megapiksler, kan det spille inn god 3D HD-video.

Du laster raskt opp bilder eller HD-filmer på nettet, til for eksempel Facebook® eller YouTube®. Du trenger ingen ekstra kabler eller software.

Ny picoprojektor i PocketCinema-familien

PocketCinema T25 er siste generasjon av USB picoprojektorer og er direkte tilpasset MacBook, iMac, MacMini eller MacPro.  Størrelsen og det lette designet gir den beste komforten på forretningsreisen, og gjør Pocket Cinema T25 til et perfekt verktøy for presentasjoner når som helst, med riktig avstand og i et mørklagt visningsmiljø.

Full HD videokameraer

AIPTEK lanserer et nytt hurtig videokamera, Aiptek AHD H23, som videofilmer i full HD 1920x1080 med opp til 23x optisk zoom.

Videokameraet er meget enkel å bruke, og er utstyrt med en lyssterk 3 tommers pekeskjerm som gjør filming og fotografering i dagslys enkelt. Den har også en forbedret ”Smile‑shutter”‑funksjon, som løser ut lukkeren automatisk når filmobjektet ler eller kjennes igjen.

Aiptek lanserer et nytt HD Snap-kamera. Den kompakte og stilrene modellen SeeMe HD både filmer i full HD (1080P/30) og tar høyoppløselige bilder (14 megapiksler). Kameraet er enkelt å bruke – det eneste du trenger gjøre er å sikte og trykke for å fange øyeblikket.

Takket være de doble bildeskjermene ser du motivet på en 2.7” TFT LCD-skjerm og en 1.0” skjerm i fronten før du tar bildet. Du kan smile inn i kameraet samtidig som fotograferer.

Så kobler du enkelt til en pc via den utfellbare USB-kontakten og deler bilder og opplevelser på nettet via YouTube eller Facebook!

Grafisk tegneplate Media Tablet Ultimate XL

Aiptek lanserer i dag Media Tablet Ultimate XL, et profesjonelt tegnebord på 14.1” (35.8cm), med avanserte funksjoner som helningsfølsom penn uten batterier, med 5080 Lpi oppløsning og ergonomisk design for høyre- og venstrehendte. Nye Media Tablet Ultimate XL er spesielt utviklet for kreatører av digitalt innhold: fotografer, designere og kunstnere, som trenger den kontrollen og komforten som er innebygd i Aipteks profesjonelle grafiske tegnebord.

MyNote Bluetooth i A5-størrelse, en perfekt følgesvenn for alle som liker å skrive på vanlig papir og drømmer om å overføre innholdet til et digitalt format. Mens du skriver på papiret digitaliseres teksten, og det interne minnet lagrer opp til hundre sider som kan overføres via bluetooth. Med den kombinerte mobiltelefonapplikasjonen kan du sende teksten til mobiltelefonen for redigering, eller bare sende den videre som MMS eller e‑post. Android, Blackberry, Windows og MacOS støtter dette.

Du finner mer informasjon om AIPTEKs produkter på www.aiptek.eu

Om Aiptek

Aiptek International er en verdensledende designer og produsent av hjemmeelektronikk, blant annet av de prisbelønte pico-projektorene, der den første, PocketCinema V10, ble lansert på IFA 2008. I tillegg kan Aiptek tilby et omfattende utvalg av digitale videokameraer i HD-format og digitale tegnebrett som overgår kundenes forventninger.

Det legendariske PenCam/SpyCam, mini-videokameraet som Aiptek startet sin virksomhet med i 1999, er solgt i over 2,5 millioner enheter på verdensbasis, og er fortsatt i produksjon.

Produktsortimentet utvides hvert år og i dag markedsfører Aiptek rundt tretti HD- videokameraer, ti ulike modeller av pico-projektorer samt mer enn ti digitale tegnebrett.

Aiptek (Advanced Intelligent Personal Technology) startet sin virksomhet i Taiwan i 1997 og har i dag kontorer i Asia, USA og Europa. Det europeiske hovedkontoret som ligger i Willich utenfor Düsseldorf, dekker også Midt-Østen og Afrika, og herfra kan Aiptek tilby brukerstøtte, logistikk, salg og markedsføring til sine kunder.

For mer informasjon, gå inn på www.aiptek.eu

Kontaktperson for nordiske medier:

Ztartitup Nordic AB

Åke Hyppe

Disponentgatan 1

Mobil: +46 70 795 84 30

Ake.hyppe@ztartitup.com

Hent pressemeldinger, høyoppløselige bilder og tekniske spesifikasjoner på vår FTP

ftp://ztartitup.com

brukernavn: kungsangen

passord: holeinone

For å avbestille pressemeldingene, klikker du på press@ztartitup.com og skriver AVBESTILLING i emnefeltet!

Tags: