Gjensidige Forsikring ASA: Styreleder Inge K. Hansen stiller ikke til gjenvalg

Inge K. Hansen har meddelt valgkomiteen i Gjensidige Forsikring ASA at han ikke ønsker gjenvalg i 2018. Hansen har vært styreleder i Gjensidige siden 2008.

-Jeg vil takke for mange inspirerende og innholdsrike år som styreleder. Selskapet kan vise til en solid vekst og utvikling, med børsnoteringen i 2010 som en viktig milepæl, frem til dagens posisjon som en av de største selskapene på Oslo Børs. Etter ti år som styreleder er det naturlig for meg å gi stafettpinnen videre, sier Inge K. Hansen.

Valgkomiteen starter umiddelbart arbeidet med å finne Hansens etterfølger.

Kontaktpersoner Gjensidige Forsikring ASA:
Direktør investorkontakt: Janne Flessum, Tlf: +47 915 14 739
Informasjonsdirektør: Øystein Thoresen, Tel: +47 952 33 382