METTLER TOLEDO får utmerkelser i Weighing Review Portal’s 2018 Readers’ Choice Awards

METTLER TOLEDO har blitt kåret til Best Lab Balance for det femte året på rad og Best Weighing Company for det fjerde året på rad. Lær mer om 2018 Weighing Review awards og de som har mottatt den her.

METTLER TOLEDO er stolt over å kunngjøre at selskapets svært nøyaktige, brukervennlige laboratoriumvekter har vunnet Best Lab Balance/Scale-kategorien av Weighing Review’s Readers’ Choice award hvert år siden prisen startet opp. 2018 er også det fjerde år på rad hvor METTLER TOLEDO får topplasseringen som Best Weighing Company.

I år vant METTLER TOLEDO laboratorievektkategorien med sine fleksible XPR-presisjonsvekter. Disse vektene har blitt utformet for å gjøre veiingen raskere, forenkle prøveforberedelsen og understøtte den typen prosesseffektivitet som forbedrer nøyaktigheten, reduserer behovet for omarbeid og reduserer kostnader takket være funksjoner som brukerveiledning og data-administrasjon.

Nye XPR-vektmodeller inkluderer også SmartPan™ vektskål, som gir resultater på halve tiden ved å minimere luftstrømeffekter, samtidig som det gir utmerket repeterbarhet — selv når man veier i et avtrekksskap, produksjonsmiljø eller høytrafikkområde. Strømlinjeformet prøve- og datahåndtering bidrar også til å sikre prosessnøyaktighet og sikkerhetsresultater.

METTLER TOLEDOs lange erfaring og kompetanse med vekter og vektutstyr, i tillegg til deres kunskap innen trendsettende designforbedringer, har bidratt til at selskapet vant Best Weighing Company. Selskapets tilgjengelighet via mer enn 5000 utdannede teknikere over hele verden har også bidratt til dette.

Weighing Review awards tiltrekker vanligvis nominasjoner fra mer enn 30 veiebedrifter og mer enn 60 produkter og tjenester. Stemmesedler avgis vanligvis fra opptil 60 land.

Lær mer om hvordan METTLER TOLEDO XPR presisjonsvekter kan strømlinjeforme arbeidsflyten din og øke veienøyaktigheten i laboratoriet ditt. Eller oppdag vårt brede utvalg av tilbud på utstyr og tjenester, inkludert produktinspeksjonsutstyr og pipetter.

Om WEIGHING REVIEW

International Weighing Review Portal er den første og ledende globale ressursen til veieindustrien som forbinder B2B (bedrift til bedrift) kjøpere og leverandører innen feltet på en online-platform på nettet. For mer informasjon, besøk www.weighingreview.com.

Stein Erik Rognan

METTLER TOLEDO er en ledende, global produsent av presisjonsinstrumenter. Bedriften er verdens største produsent og markedsfører av veieinstrumenter til bruk i laboratorier, industri og matvareproduksjon. Bedriften er også blant lederne på markedet for flere relaterte analyseinstrumenter og automatiserte kjemisystemer som brukes til forskning og utvikling av legemidler og kjemiske sammensetninger. I tillegg er bedriften verdens største produsent og markedsfører av metalldeteksjonssystemer som brukes til produksjon og emballasje. Ytterligere informasjon om METTLER TOLEDO finnes på www.mt.com