6 av 8 vinnere av Årets beste kundeservice benytter kontaktsenterløsninger fra Intelecom

Totalt åtte priser for Årets beste kundeservice ble utdelt på Kundeservicedagene 2017 i Oslo. Fellesnevneren for seks av disse åtte prisvinnerne er at de bruker Intelecoms skybaserte kontaktsenterløsning.

Oslo, 1. mars 2017:

Fagkonferansen Kundeservicedagene er Norges viktigeste møteplass for strategisk og fremtidsrettet kundeservice. Under dette arrangementet utføres også kåringen av Årets beste kundeservice i samarbeid med Kantor TNS. Prisen deles ut til syv bransjer og én hovedvinner. Undersøkelsen som legger grunnlaget for kåringene er KS Indeks, Norges største kontaktsentermåling med over 20 000 respondenter.

Seks av åtte prisvinnere av Årets beste kundeservice er kunder av Intelecom. Børge Astrup, Managing Director for Intelecoms kontaktsenderdivisjon kommenterer:

"Vi gratulerer våre kunder med prisdrysset, og vi er svært glade og stolte over å kunne bidra til våre kunders suksess. Dette beviser at disse bedriftene løser sine utfordringer slik at de oppnår best mulig kundedialog, helt uavhengig av hvilke kanaler kundene velger å bruke. Det viser også at gode kontaktsenterløsninger er uavhengig av bransjen som tar verktøyet i bruk. Kundekontakt på forbrukerens vilkår gjør kundeinteraksjoner enda mer effektiv og lønnsom."

Chess vant prisen for årets beste kundeservice innen telekommunikasjon. Dette bekrefter at gode verktøy for god kundedialog gir fornøyde kunder og økt effektivitet.

"Chess forsøker hele tiden å overgå kundens forventninger; vi ønsker at våre kunder skal oppleve en unik service hver gang de kontakter oss. På denne reisen har Intelecom vært en viktig samarbeidspartner ved at de alltid lytter til våre behov. Sammen har vi bygget en kontaktsenterløsning som gir grunnlaget for å kunne levere Norges beste kundeservice. Vi er spesielt fornøyde med å ha samlet alle typer av henvendelser i én og samme kontaktsenterløsning. Dette gir økt produktivitet og raskere responstid. Evnen til å kontinuerlig måle hvordan kundene oppfatter servicen vi tilbyr gjennom ulike undersøkelser er også et verktøy som vi setter pris på." sier Irene Fauskanger Head of Customer Operations, Chess.

Av øvrige priser til Intelecoms kunder gikk to til If for årets beste kundeservice på tvers av alle bransjer og beste kundeservice i kategorien forsikring. Cappelen Damn mottok pris for årets beste kundeservice i åpen klasse. Ytterligere to priser gikk til Altibox for årets beste kundeservice i kategorien bredbånd og beste kundeservice i kategorien TV-signaler.

For mer informasjon kontakt:

Børge Astrup, Managing Director Contact Centre Unit
Intelecom Group AS
T: +47 928 27 676
E:  borge.astrup@intele.com

Om Intelecom

Intelecom er en av Europas ledende leverandører av kontaktsenterløsninger og er med nesten 20 års erfaring en av de første til å utvikle en ren sky-basert kontaktsenterløsning. Selskapet ble startet i 1998 i Norge, der selskapet fortsatt har sitt hovedkontor. I dag består organisasjonen av 220 medarbeidere lokalisert i Norge, Sverige, Danmark, Storbritannia og Bulgaria. Det er et tydelig fokus på innovasjon i selskapet og det jobbes kontinuerlig med produktutvikling. Kontaktsenter løsningen er anerkjent av analyseselskapet Gartner i deres Magic Quadrant for sky-baserte kontaktsenter i Europa.

Intelecom’s kontaktsenterløsning er multikanal, fleksibel og skalerbar, og integrerer sømløst med en rekke andre applikasjoner. Kundebehandlere kan håndtere henvendelser via telefon, e-post, web-chat, SMS og sosiale medier i samme brukergrensesnitt. For mer informasjon se  www.intelecom.no  .

Tags:

Puzzel (tidligere Intelecom) er en av Europas ledende leverandører av kontaktsenterløsninger og er med over 20 års erfaring blant de første som utviklet en skybasert kontaktsenterløsning. Puzzel omfatter også ledende mobile kommunikasjonstjenester og interaktive betalingsløsninger, og leverer en fleksibel og tilpassbar plattform for all kundeinteraksjon. Alt for å møte mogendagens behov for omnikanalløsninger for effektiv kundedialog. Puzzel’s løsninger kan tilpasses slik at alt fra en til flere tusen agenter kan betjene sine kunder fra en valgfri enhet fra hvor som helst og med sømløs integrasjon med alle tenkelige applikasjoner. Puzzel har hovedkontor i Oslo og sysselsetter 130 personer i fem land, der alle brenner for å levere innovative kundeinteraksjonsløsninger. For mer informasjon, besøk www.puzzel.no

Vi ønsker at våre kunder skal oppleve en unik service hver gang de kontakter oss. På denne reisen har Intelecom vært en viktig samarbeidspartner ved at de alltid lytter til våre behov.
Irene Fauskanger Head of Customer Operations, Chess.
Gode kontaktsenterløsninger er uavhengig av bransjen som tar verktøyet i bruk. Kundekontakt på forbrukerens vilkår gjør kundeinteraksjoner enda mer effektiv og lønnsom.
Børge Astrup, Managing Director for Intelecoms kontaktsenderdivisjon