Inbjudan till presentation av Sectras bokslutskommuniké den 27 maj

Sectra AB (STO: SECT B) publicerar sin bokslutskommuniké för perioden maj 2013 – april 2014 på tisdagen den 27 maj, 2014. Med anledning av detta bjuder Sectra in analytiker, investerare och press till en presentation där koncernchef och VD Torbjörn Kronander samt CFO och vice VD Simo Pykälistö presenterar rapporten och besvarar efterföljande frågor.

När: Tisdag den 27 maj kl 09:00
Plats: Operaterrassen i Stockholm

Anmälan för deltagande på plats: www.financialhearings.com

Presentationen går även att följa via webben på: http://media.fronto.com/cloud/sectra/140304/

En inspelad version kommer därefter att finnas tillgänglig på Sectras hemsida: http://www.sectra.com/irwebcast

Bokslutskommunikén publiceras kl 08:00 den 27 maj 2014.

Helena Pettersson, Chief Investor and Press Relations Officer Sectra AB
telefon 013-23 52 04, email info.investor@sectra.se

Sectrakoncernens verksamhet

Sectra utvecklar och säljer högteknologiska produkter och tjänster inom nischerna medicinsk IT och säker kommunikation. Företaget grundades 1978 och har vuxit fram ur forskningen vid Linköpings universitet. Sectra har kontor i tolv länder och säljer genom samarbete med partners produkter över hela världen. Omsättningen uppgick helåret 2012/2013 till 817 Mkr. Sectra är noterat på NASDAQ OMX Stockholm AB. För mer information besök vår hemsida: www.sectra.se.