Inbjudan till presentation av Sectras niomånadersrapport den 4 mars

Sectra AB (STO: SECT B) publicerar sin delårsrapport för perioden maj 2013 – januari 2014 på tisdagen den 4 mars 2014 och vill med anledning av detta bjuda in analytiker, investerare och press till en telefonkonferens.

När: Tisdagen den 4 mars kl 09:30
Språk: engelska

För att delta, ring in 5-10 minuter före konferensen på:

SE: +46 8 50556487        UK: +44 207 660 2078   US: +1 855 716 1592

Sectras koncernchef och VD Torbjörn Kronander samt Sectras CFO och vice VD Simo Pykälistö presenterar delårsrapporten och besvarar efterföljande frågor. En inspelad version kommer därefter att finnas tillgänglig på Sectras hemsida. Presentationen hålls på engelska. Presentationen kommer att finnas tillgänglig på Sectras hemsida som PDF cirka 15 minuter före telefonkonferensen: http://www.sectra.com/corporate/investor/financial_information/financial_hearings.html

Telefonkonferensen går även att följa via webben på:

Delårsrapporten publiceras kl 08:00 den 4 mars 2014.

Helena Pettersson, Chief Investor Relations Officer Sectra AB
telefon 013-23 52 04, email info.investor@sectra.se

Sectrakoncernens verksamhet

Sectra utvecklar och säljer högteknologiska produkter och tjänster inom nischerna medicinsk IT och säker kommunikation. Företaget grundades 1978 och har vuxit fram ur forskningen vid Linköpings universitet. Sectra har kontor i tolv länder och säljer genom samarbete med partners produkter över hela världen. Omsättningen uppgick helåret 2012/2013 till 817 Mkr. Sectra är noterat på NASDAQ OMX Stockholm AB. För mer information besök vår hemsida: www.sectra.se.