SensoDetect: Analysguiden intervjuar Johan Olson, VD i SensoDetect

Aktiespararna intervju med Johan Olson, VD för Sensodetect har nu publicerats under Analysguiden på Aktiespararnas hemsida. Se hela intervjun under fliken filmer eller direkt på Aktiespararnas hemsida.

Intervjun genomförs av Aktiespararnas reporter Caroline Berglund och fokuserar på Sensodetects plan och strategi. Johan Olson, VD Sensodetect, svarar bland annat på status för Sensodetects system och när den nya versionen beräknas komma ut samt hur Sensodetect ser på marknaden framöver.

Se hela intervjun under fliken filmer eller direkt på Aktiespararnas hemsida; http://www.aktiespararna.se/analysguiden/Hitta-Bolag/Halsovard/SensoDetect/Intervjuer/2017/Intervju-med-Johan-Olson-vd-for-SensoDetect/

Pär H Henriksson

Styrelseordförande, SensoDetect Aktiebolag (publ)

E-post: per@henriksson.se

Sensodetect belyser genom patenterad utrustning hjärnstammens reaktioner på ljudstimuli i syfte att ge sjukvården tydliga avvikelser och mönster för användning inom främst psykiatrin. Målet är att öka effektiviteten inom psykiatrin och därmed nyttan för sjukvården, samhället, patienter och anhöriga.

Taggar: