Ikväll talar Stefan Löfven på SSU:s valläger

Ikväll på den näst sista dagen av SSU:s valläger på Bommersvik talar Sveriges statsminister och Socialdemokraternas partiordförande Stefan Löfven. Han kommer även dela ut priset på SSU:s fotbollsturnering. Media är välkomna att bevaka talet på plats på Bommersvik. Talet kommer även att sändas live på SSU:s facebook.

Tider
20.00 Prisutdelning på fotbollsturneringen
20.30 Tal på stora scen

För enskilda intervjuer hänvisas till Stefan Löfvens pressekreterare Ingela Nisson. För övriga frågor hänvisas till SSU:s presskontakt nedan.

Pavlos Cavelier Bizas, pressekreterare
E-post: pavlos.cavelier@ssu.se

Om SSU
Sveriges Socialdemokratiska Ungdomsförbund, SSU, är Sveriges viktigaste politiska ungdomsförbund. Vi är en folkrörelse som samlar över 10 000 medlemmar. SSU påverkar och driver samhällsutvecklingen i de frågor som är viktiga för våra medlemmar och relevanta för unga i Sverige. SSU är frihetens ungdomsförbund sedan 1917.