Kimmo Brundin på Telenor ny ordförande för internetkommittén

Kimmo Brundin, Sales Manager Online på Telenor, har valts till ny ordförande för Sveriges Annonsörers kommitté för internetmarknadsföring.

I kommittén deltar representanter från annonsörer, mediebyråer, kommunikationsbyråer och medier. Syftet är att driva utvecklingen av mediet framåt sett ur ett annonsörperspektiv.

Han fortsätter:
-
Min roll som kommittéordförande handlar mycket om att koordinera frågor med Sveriges Annonsörers övriga mediekommittéer samt att säkerställa att debatterna och våra rekommendationer når ut till alla berörda parter.

Kimmo Brundin är sedan två år tillbaka ansvarig för konsumentförsäljningen online för Telenor Sverige.

Pressbild bifogas.

För mer information, kontakta gärna:
Kimmo Brundin
, ordförande Sveriges Annonsörers kommitté för internetmarknadsföring
Kimmo.brundin@telenor.com
, 0708-33 15 60.
Bugge Woldner
, kommittéansvarig Sveriges Annonsörer:
Bugge.woldner@annons.se eller 0709-55 65 75.

Sveriges Annonsörers medlemmar står för hälften av de samlade reklam- och medieinvesteringarna i landet. Som intresseorganisation och marknadschefens bästa vän hjälper vi annonsörerna att arbeta effektivare med reklam, media och deras varumärke. Sveriges Annonsörer har funnits sedan 1924 och är världens största annonsörorganisation med över 500 medlemsföretag. Läs gärna mer på www.annons.se.