• SynAct/

SynAct Pharma AB deltar på investerarträffar i samband med företrädesemissionen

Report this content

Den 19 april 2018 inleds teckningstiden i SynAct Pharma AB:s (”SynAct”) företrädesemission om cirka 22,4 MSEK före emissionskostnader. Teckningstiden löper till och med den 8 maj 2018. I samband med företrädesemissionen kommer bolaget att delta på investerarträffar för att presentera sin verksamhet och sina framtidsplaner. Investerarträffarna är gratis att närvara vid och det bjuds på lättare tilltugg.

Se nedan för mer information om träffarna samt anmälan. Mer information om företrädesemissionen finns tillgängligt på bolagets (www.synactpharma.com), AktieTorgets (www.aktietorget.se) och Sedermera Fondkommissions (www.sedermera.se) respektive hemsidor.

18 april 2018 – Lund – Biostock

23 april 2018 – Stockholm

Investerarträff

Scandic Anglais

Humlegårdsgatan 23, Stockholm

kl. 20.30 – 21.00

Anmälan via www.sedermera.se

24 april 2018 – Göteborg

Investerarlunch med Sedermera Fondkommission

Clarion Hotel Post

Drottningtorget 10

kl. 11.30 – 13.00

Anmälan via www.sedermera.se

3 maj 2018 – Stockholm

Aktiedagen i Stockholm

Operaterassen

Karl XII:s torg

kl. 11.30 – 12.00

Anmälan via www.aktiespararna.se

Finansiell rådgivare

Sedermera Fondkommission är finansiell rådgivare till SynAct Pharma i samband med företrädesemissionen.

För frågor med anledning av nyemissionen, vänligen kontakta:

Sedermera Fondkommission

Tel. +46 (0) 40 615 14 10

e-post: info@sedermera.se

Jeppe Øvlesen                                                                                Thomas Jonassen

VD, SynAct Pharma AB                                                                   CSO, SynAct Pharma AB

Telefon: +45 28 44 75 67                                                                Telefon: +45 40 15 66 69
E-post: joo@synactpharma.com                                                     E-post: tj@synactpharma.com