SynAct Pharma offentliggör Q1 - 2018 Report

Synact Pharma

Styrelsen och verkställande direktören för SynAct Pharma AB (publ) offentliggör härmed Q1 2018 Report. Repporten finns tillgänglig på bolagets och AktieTorgets hemsida (www.synactpharma.com och www.aktietorget.se).

Jeppe Øvlesen                                                                                Henrik Stage

VD, SynAct Pharma AB                                                                   CFO, SynAct Pharma AB

Telefon: +45 28 44 75 67                                                                Telefon: +45 40 26 09 00
E-post: joo@synactpharma.com                                                     E-post: hs@synactpharma.com