ABAX investerer 11 mio. norske kroner i fremtidssikret software

Læse original

- Software, der sikrer deres kunder mere værdi nu og i fremtiden

ABAX annoncerer nu lanceringen af deres nye næste generations-software; En garanti for, at deres kunder kan drive en fremtidssikret forretning. For ABAX er og bliver det essentielt at være forrest, når det kommer til teknologi – derfor ligger der også en betydelig investering bag den nye lancering.

En investering på 11 millioner norske kroner

I løbet af de sidste tre år har ABAX hyret 25 nye udviklere og investeret 11 millioner norske kroner for at gøre lanceringen af den nye opdatering til en realitet. Paul Walsh, CTO hos ABAX, siger, at den store investering sker for netop at kunne tilbyde kunderne en løsning, der skaber reel værdi.

– Vores mål er at give vores kunder den absolut bedste oplevelse, der skaber værdi i deres virksomhed. Derfor arbejder vi målrettet på at løse de problemer, vores kunder møder i deres dagligdag – og sørge for, at de kan vende de problemer til værdi og indtægt i stedet. Og vi tror på, at investering i vores teknologi er et afgørende skridt i den strategi.

Brugerflade, som er designet til at skabe reel værdi

Med den nyeste opdatering får ABAX en intuitiv og brugervenlig brugerflade, der gør det nemmere at navigere i systemet – og det sikrer, at ABAX’s kunder kan skrue op for produktiviteten og ned for unødige udgifter. Den nye brugerflade er skræddersyet til at skabe værdi i virksomheden – på en måde, der er enkel og overskuelig i en travl hverdag..

– Mange af vores kunder bruger størstedelen af deres tid ude i marken væk fra skrivebordet. De har ikke tid til at sætte sig ind i nye løsninger og ny teknologi. Det er det, de har os til. Vores kunder har travlt – og derfor tager vi det på vores skuldre at sikre, at de får adgang til konkret og brugbar data, som de kan bruge til blive mere omkostningseffektive og samtidig mindske deres CO2-aftryk, siger Stig Fossum, Senior Product Owner hos ABAX

En skalerbar løsning, der vækster med virksomheden

Designet af den nye brugerflade er en del af en ny vækststrategi, der skal sikre, at ABAX’s løsninger er skalerbare og kan skabe vækst – nu og mange år frem. Walsh afslører desuden, at den nye brugerflade bare er én af adskillige forbedringer, ABAX snart kan løfte sløret for.

– Den nyeste opdatering gør det ikke bare nemmere for vores kunder at bruge vores løsninger – det skaber også et bedre grundlag for os, når det kommer til at udvikle nye produkter til vores kunder. Og der er adskillige spændende SaaS-lanceringer på vej i 2022, afslutter Walsh.

Kontakt:

Paul Walsh, CTO
paul.walsh@abax.no
+4748024971

Stig Fossum, Senior Product Owner
stig.fossum@abax.no
+4791742332

ABAX er et af Europas største telematik-virksomheder, og vi tilbyder vores kunder markedets bedste software og hardware, som vi udvikler inhouse. Vores 44.000 kunder og 536.000 trackede enheder er hver dag med til at sikre, vi bliver bedre og udvider vores globale netværk. ABAX er i frontlinjen, når det kommer til telematik, der forbinder alle virksomhedens enheder på et niveau, hvor ingen andre kan være med. Vores mission er at hjælpe vores kunder til at drive deres forretning smartere – og det gør vi ved at gøre det nemt for dem at forbedre effektivitet og spare dem for administration, så de i sidste ende får øget profit. Vi er repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, Belgien, Polen og UK med hovedkvarter i Larvik, Norge.