ABAX styrker sin ledelse med nøglerolle i transformationen mod globalt lederskab inden for smart mobilitet - Silje Berntsen Bogen udnævnt til Chief People and Organisation Officer

Læse original

I et strategisk træk for at fremskynde sin transformation og realisere sin vision om at være en pioner inden for smart mobilitet har ABAX udnævnt Silje Berntsen Bogen til den afgørende rolle som Chief People and Organisation Officer (CPOO). Dette taktiske træk understreger ABAX' engagement i at gøre kulturel og organisatorisk udvikling til drivkraften bag virksomhedens ambitiøse rejse.

Med sin tidligere rolle som Head of People har Bogen allerede lagt et solidt fundament for at skabe en virksomhedskultur, der er dybt forankret i innovation og kontinuerlig læring. Hendes unikke færdigheder og indsigt i at lede og udvikle talenter er kritiske komponenter i ABAX' transformation fra en traditionel telematikvirksomhed til en førende aktør inden for indsigtsdrevet smart mobilitet.

"Den hurtige udvikling i samfundet og vores branche kræver en tilpasningsdygtig og fremadskuende organisation, hvor alle medarbejderes potentiale kan realiseres fuldt ud. Som CPOO er jeg forpligtet til at lede ABAX gennem denne transformation og kombinere vores menneskelige ekspertise med avanceret teknologi for at sikre, at vi ikke kun når, men overgår vores strategiske mål", siger Silje Berntsen Bogen.

ABAX' beslutning om at fremhæve rollen som CPOO afspejler en dyb forståelse af vigtigheden af menneskelig kapital for at opnå en førende position på den globale arena for smarte mobilitetsløsninger. Med 15 års erfaring fra førende virksomheder inden for teknologi- og softwaresektoren vil Bogen være et afgørende led i opbygningen af en arbejdsplads, der er fleksibel, inkluderende og fokuseret på løbende forbedringer. Hendes ankomst som CPOO markerer en ny æra for ABAX, hvor virksomhedskulturen er i centrum for vækst og succes.

"Siljes evner og visioner er afgørende for at styre ABAX mod at blive en dominerende kraft inden for smart mobilitet. Med hendes lederskab forventer vi at skabe et arbejdsmiljø, der ikke kun er klar til fremtidens udfordringer, men også aktivt former fremtiden for smart mobilitet," siger Emma Dyga, CEO for ABAX.

Bogens udnævnelse er den seneste i en række strategiske rekrutteringer til ledelsesteamet og styrker ABAX' engagement i mangfoldighed og lederskab i branchen. Silje er tiltrådt sin nye rolle med øjeblikkelig virkning.

Lin Eriksson Nordstrom
Head of MarCom
lin.nordstrom@abax.com

ABAX sikrer virksomheder indsigt, fremtid og værdi gennem connected mobility-data. Ved at oversætte kundernes behov til avancerede teknologiske løsninger, forløser ABAX det fulde potentiale i virksomhedsdata. ABAX er en af de største telematik-virksomheder i Europa med løsninger inden for kørselsregistrering, tracking af værktøj, udstyr og maskiner. I dag har ABAX mere end 500.000 aktive, tracking-enheder i hele verden – og der kommer flere til hver eneste dag. I 2020 startede ABAX en rejse mod at ekspandere yderligere inden for mobilitetsdata – og i dag er vi blandt de foretrukne inden for datadrevet forsikring og leasing i B2B-industrien. Med løsninger fra ABAX kan vores kunder drive deres virksomhed smartere og mere bæredygtigt, så de kan forbedre effektiviteten, overholde regler og øge rentabiliteten. Vi har hovedkontor i Larvik, Norge, men vi opererer i hele Europa med mere end 250 ansatte på tværs af Norge, Sverige, Danmark, Finland, Holland, Belgien, Polen og UK.