• Ahlsell AB/

I morgen åbner Ahlsell ny el-vvs-va og værktøjsprofcenter for professionelle installatører i Roskilde

I morgen, fredag den 9. juni, åbner Ahlsell en ny el-vvs-va og værktøjsbutik for professionelle installatører i Roskilde. Indvielsen af butikken starter kl. 11.00.

Ahlsell startede virksomheden fra 0 i Danmark 1999 og åbnede det første profcenter i marts 2000. I de seks år har Ahlsell åbnet en ny butik hvert år. Med åbningen af det 6. danske profcenter i Roskilde er det første skridt taget udenfor København.

"Ahlsell er den største grossist i både Sverige, Norge og Finland. I Danmark ligger vi stadig noget ned af stigen, men vi har haft en kraftig omsætningsfremgang de seneste år," siger salgsdirektør for Ahlsell VVS Karsten Witthøfft.

På fredag åbner Ahlsell et nyt Profcenter i Roskilde. Det bliver 5 kendte ansigter som kommer til at betjene kunderne med Frank Kappel som Filialchef.

" De seneste to år har vi haft en sælger kørende i området og kunderne har efterlyst et profcenter. Ved at etablere en butik i området gør vi det enklere for vore kunder som ikke vil køre særligt langt når de pludselig mangler en stikkontakt eller en fitting.  Med butikken kan vi tilbyde en endnu højere service og betjene nye kunder i området," siger salgsdirektør for Ahlsell El Ole Kyhl.

For yderligere information kontakt:
Karsten Witthøfft, salgsdirektør for Ahlsell VVS, + 45 40 70 68 90
Ole Kyhl, salgsdirektør for Ahlsell El, + 45 40 70 68 80