Få mere ud af varmesystemet med nyt betjeningspanel

For dig, som ejer et ældre betjeningspanel til et 3010 varmeanlæg, er der nu mulighed for at skifte til den nyeste. Nu kommer Alde med et opdateret betjeningspanel, som gør det nemt at få mere ud af autocamperen eller campingvognens varmesystem. Det sidst nye betjeningspanel har en touch-screen i farve, er mere brugervenlig og har desuden de nyeste funktioner til Alde 3010 Compact.

Alde 3010 613 betjeningspanel er en videreudviklet version af de tidligere Alde betjeningspaneler. Det nyeste betjeningspanel er lettere at anvende, reagerer hurtigere på tryk og er enkel for den, som vil holde jævn varme i sit køretøj. Den har navigationsmenuer til information, indstillinger og værktøj.

– Med Alde 3010 613 betjeningspanel får man mere ud af sit varmesystem. Vi tror, at det vil være en perfekt gave til nogen, som allerede elsker at campere, men ikke har den nyeste teknik, siger Håkan Streimer, Sales & Marketing Manager på Alde.

Alde fremstiller varmesystemer til autocampere og campingvogne. Manden bag nutidens Alde er den finurlige opfinder og entreprenør Alde Rask. Allerede i 50'erne savnede Alde komfort i den campingvogn, som han fik bygget til sin familie. I 60'erne lancerede Alde det første varmeanlæg til fritidskøretøjer, som hurtig fik opmærksomhed for sin effektivitet. Virksomheden har stadig sit hovedkontor og sin produktion i Farlöv uden for Kristianstad i Sverige og er i dag førende inden for sit område og repræsenteret på et stort antal markeder.

Alde 3010 613 betjeningspanel sælges i en helt ny indpakning, som er enkel og pæn.

Alde 3010 613 betjeningspanel kan købes hos Aldes forhandlere, se liste på www.alde.se/support/alde-servicestaellen

Læs mere om Alde på www.alde.se

Download billeder i højopløsning www.alde.se

Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere information, bedes du venligst kontakte:

Karin Pontén, Pressekontakt pr-kontor, +46 708 66 66 31, karin.ponten@varprbyra.se