Med et klik forhindres isdannelse på køretøjet

Nu kommer der et helt nyt tilbehør til vintercampister; Alde kondensafleder. Den sættes fast ved skorstenen på siden af køretøjet med et enkelt klik – og isdannelse er en saga blot. Desuden sikres driften af køretøjets varmesystem.

Isdannelse på siden af køretøjet om vinteren er et kendt problem for ejere af autocampere og campingvogne. Alde kondensafleder er et letmonteret tilbehør, som sættes fast ved skorstenen med et enkelt klik.

– Vores nye kondensafleder er en ukompliceret lille genstand, som for få penge kan ordne hele arbejdet med afledning af kondens, så isdannelse undgås. Med den får campisten endnu mere ud af sit varmesystem, siger Håkan Streimer, Sales & Marketing Manager på Alde.

Alde fremstiller varmesystemer til autocampere og campingvogne. Manden bag nutidens Alde er den finurlige opfinder og entreprenør Alde Rask. Allerede i 50'erne savnede Alde komfort i den campingvogn, som han fik bygget til sin familie. I 60'erne lancerede Alde det første varmeanlæg til fritidskøretøjer, som hurtig fik opmærksomhed for sin effektivitet. Virksomheden har stadig sit hovedkontor og sin produktion i Farlöv uden for Kristianstad i Sverige og er i dag førende inden for sit område og repræsenteret på et stort antal markeder.

Alde kondensafleder kan købes hos Aldes forhandlere, se liste på www.alde.se/support/alde-servicestaellen

Læs mere om Alde på www.alde.se

Download billeder i højopløsning www.alde.se

Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere information, bedes du venligst kontakte:

Karin Pontén, Pressekontakt pr-kontor, +46 708 66 66 31, karin.ponten@varprbyra.se