Ny glykolblanding holder i fem år

Efter mange forespørgsler fra kunder på den perfekte glykolblanding til Aldes varmesystem lanceres nu Alde Glykol Premium G13. Det er en færdig glykolblanding som beskytter ned til -37°C, holder i hele 5 år og skaber et langvarigt beskyttelseslag for varmeanlægr og aluminiumrør indvendigt. Den bliver ikke til gele, skiller ikke og er miljøvenlig.

Alle entusiastiske vintercampister ved, at glykol kan være deres bedste ven, når temperaturen begynder at krybe nedad. Efter en del udviklingsarbejde kommer Alde nu med en helt ny glykolblanding, som er tilpasset til Aldes varmesystem; Alde Glykol Premium G13.

– Vores nye glykolblanding vil gøre mange ejere af autocampere og campingvogne glade. Udover at Alde Glykol Premium G13 har fantastiske egenskaber er det kun nødvendigt at skifte den hvert femte år, siger Håkan Streimer, Sales & Marketing Manager på Alde.

Alde fremstiller varmesystemer til autocampere og campingvogne. Manden bag nutidens Alde er den finurlige opfinder og entreprenør Alde Rask. Allerede i 50'erne savnede Alde komfort i den campingvogn, som han fik bygget til sin familie. I 60'erne lancerede Alde det første varmeanlæg til fritidskøretøjer, som hurtig fik opmærksomhed for sin effektivitet. Virksomheden har stadig sit hovedkontor og sin produktion i Farlöv uden for Kristianstad i Sverige og er i dag førende inden for sit område og repræsenteret på et stort antal markeder.

Alde Glykol Premium G13 sælges i plastikflasker på 1, 4 og 25 liter samt i tønder med 200 liter og kan købes hos Aldes forhandlere, se liste på www.alde.se/support/alde-servicestaellen

Læs mere om Alde på www.alde.se

Download billeder i højopløsning på www.alde.se

Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere information, bedes du venligst kontakte:

Karin Pontén, Pressekontakt Vår pr-byrå, +46 708 66 66 31, karin.ponten@varprbyra.se