Nordens største onlinerejsebureau eTRAVELi vælger Amadeus

European Travel Interactive (eTRAVELi), Nordens største onlinerejsebureau, har for nylig indgået aftale med Amadeus. Seat24 og SRG Online, som indgår i eTRAVELi, får herigennem adgang til Amadeus' globale distributionssystem.

Ved at benytte Amadeus' Web Services og Amadeus' bookingsystem får eTRAVELi adgang til det righoldige udbud i Amadeus' bookingsystem, som er platform for over 500 flyselskaber, 75.000 hoteller og over 30 biludlejningsfirmaer.

I henhold til aftalen vil virksomheder, der er tilknyttet til eTRAVELi, også blive i stand til at anvende Amadeus Master Pricer Calendar, en løsning hvor kunden kan booke rejser ved at anføre flere forskellige datoer i bookingsystemet. Systemet finder derefter billetter ud fra den bedst mulige pris i den angivne periode.

Aftalen med eTRAVELi indebærer nu, at alle Europas førende onlinerejsebureauer benytter Amadeus' bookingsystem.

TRAVELi, der findes på 15 markeder i Europa, er vokset med 50 procent i 2007 og vil have en kalkuleret fortsat stærk vækst i 2008.

– Vi har til hensigt at benytte vores position som markedsledende i Norden til vækst i det øvrige Europa. Amadeus' teknologi udgør den ideelle platform, når vi sigter på at blive et af Europas førende rejsebureauer, siger administrerende direktør hos eTRAVELi, Ralph Axelson.