AMERICAN EXPRESS BUSINESS TRAVEL I DANMARK ENGAGERER SVÆRVÆGTER

København, den 13. oktober 2011

Klaus Johansen bliver ny Head of Account Management og Managing Director for American Express Business Travel i Danmark

American Express Business Travel styrker sin ledelse i Danmark gennem ansættelsen af Klaus Johansen. Johansen kommer senest fra en stilling som Sales Manager hos Air Greenland, hvor han opbyggede salgsorganisationen fra grunden. Han har en gedigen baggrund inden for flybranchen og erhvervsrejser, bl.a. i form af tunge lederstillinger på områderne Key Accounts for SAS, British Airways og Carlson Wagonlit.

---Rekrutteringen af Klaus signalerer, at vi er ekspansive på det danske marked, siger Kaveh Atrak, General Manager for American Express Business Travel i Norden. Klaus har den spidskompetence, vi søger, og han vil i høj grad bidrage med sin erfaring fra branchen.

Klaus Johansen tiltræder sin nye stilling den 1. november 2011.

Sten Haage, StrandbergHaage +46-709-955275 , sten@strandberghaage.se

Elizabeth Walentin, StrandbergHaage, +46-739-600621, elizabeth@strandberghaage.se

Om American Express Business Travel

American Express Business Travel (www.americanexpress.com/businesstravel) er en afdeling af American Express Company, som har fokus på at hjælpe kunderne med at maksimere afkastet af deres rejseinvesteringer via større omkostningsbesparelser, kundeservice i verdensklasse samt at bedre kontrol med rejseudgifterne. American Express Business Travel tilbyder kunder lige fra små virksomheder til multinationale virksomheder en kombination af brancheførende teknik, ”travel management”, strategiske indkøb og støtte ved forhandlinger med leverandører af rejsetjenester. Dertil kommer global kundeservice og tilgængelighed både online og offline. Selskabet tilbyder også adgang til en dynamisk community (www.businesstravelconneXion.com), som udnytter den samlede viden hos alle i forretningsrejsebranchen ved at tilbyde forskellige perspektiver, bedste praksis, aktuel forskning og nyheder inden for branchen.

American Express er en global servicevirksomhed, der giver sine kunder adgang til produkter, indsigter og erfaringer, som beriger livet og bygger på forretningsfremgang. Læs mere på www.americanexpress.se og på www.facebook.com/americanexpress, www.twitter.com/americanexpress og www.youtube.com/americanexpress

Tags: