AMERICAN EXPRESS BUSINESS TRAVEL VINDER PRIS SOM BEDSTE REJSEBUREAU

American Express Business Travel vandt den prestigefyldte Danish Travel Award i kategorien bedste forretningsrejsebureau ved en ceremoni i Cirkusbygningen i København. Det er første gang at American Express vinder denne pris.

”Det er en stor ære og vi er meget stolte over denne pris” udtaler Klaus Johansen, adm. direktør i American Express. ”Det beviser, at den kurs vi har sat er den helt rigtige, med stort fokus på synlighed og høj kundetilfredshed. Vi satser meget på, at have de rigtige medarbejdere og produkter til at matche vores kunders høje forventninger både i dag og i fremtiden. Således kan vi sikre, at vi også i fremtiden er det foretrukne rejsebureau i Danmark.”

Danish Travel Award bliver arrangeret af rejsebranchemediet Stand By – og blev afholdt for 17 år i træk. Der blev uddelt 19 priser i forskellige kategorier i Cirkusbygningen, hvor 350 ledere i rejsebranchen var samlet. Showet blev ledet af Johannes Langkilde og Cecilie Beck fra TV2.

Det er et kundepanel fra YouGov markedsanalyse samt firmakunder og ansatte i rejsebranchen fra flyselskaber, hoteller, billejeselskaber, rejsebureauer etc. Som har stemt American Express ind som vinder af Standby´s Danish Travel Award.

American Express Global Business Travel ligger dér, hvor forretningsliv møder rejseliv, og tilbyder sine kunder et omfattende netværk, pålidelig service og dybdegående indsigt i at skabe fremadrettet mobilitet for medarbejdere og virksomheder. American Express Global Business Travel leverer førende rejseløsninger, integrerede rådgivningstjenester, beskyttede undersøgelser samt end-to-end-møde- og eventløsninger. Vores innovative tjenester sætter vores kunder i stand til at optimere afkastet af deres rejse- og mødeinvesteringer. Læs mere på www.americanexpress.com/businesstravel.

American Express Global Business Travel indgår i et af verdens største netværk af rejsebureauer med kontorer i mere end 140 lande over hele verden. I 2011 havde vi en salgsomsætning inden for rejsesegmentet på i alt USD 29,3 mia., inkl. omsætning fra konsoliderede selskaber og ikke-konsoliderede selskaber via joint venture- og partnernetværk. American Express er en global servicevirksomhed, der tilbyder sine kunder adgang til produkter, viden og oplevelser, der beriger livet og skaber forretningssucces.  Læs mere på americanexpress.com og på facebook.com/americanexpress, foursquare.com/americanexpress, linkedin.com/companies/american-express, twitter.com/americanexpress, og youtube.com/americanexpress

Vigtige link til produkter og tjenester  konto- og kreditkort, firmakreditkort, rejsetjenester, gavekort, forudbetalte kort, forhandlertjenester, forretningsrejser, og corporate card

Media kontakt:

Sten Haage, StrandbergHaage +46-709-955275, sten@strandberghaage.se

Johanna Strand, StrandbergHaage +46-707-327366, johanna.strand@strandberghaage.se