AMERICAN EXPRESS GLOBAL BUSINESS TRAVEL FORTSÆTTER MED AT UDVIDE I DANMARK MED NY ANSÆTTELSE

KØBENHAVN – 21. december 2012 – American Express Global Business Travel meddelte i dag, at virksomheden har ansat Christian Bendtsen som Sales Manager i Danmark. Ansættelsen betyder, at American Express Global Business Travel fortsætter med at udvide sin tilstedeværelse i Danmark

Christian Bendtsen får ansvaret for salg til nye kunder og kundeadministration i Danmark.  Han kommer til American Express fra BCD Travel, hvor han var ansvarlig for en portefølje af globale kunder.  Han har tidligere arbejdet inden for forretnings- og driftsområdet i Carlson Wagonlit Travel.

Klaus Johansen, Managing Director i American Express Business Travel i Danmark, siger: "Danmark er et vigtigt marked for American Express Business Travel i Norden.  Vi ser frem til at kunne udvide vores tilstedeværelse på det danske marked, og vi er glade for at kunne byde Christian velkommen i hans nye stilling.  Christian bringer sin store erfaring med kundepleje og salg inden for rejseadministration med sig ind i virksomheden.  Han kommer til at spille en meget vigtig rolle for virksomhedens fortsatte vækst i Danmark".

American Express Global Business Travel ligger dér, hvor forretningsliv møder rejseliv, og tilbyder sine kunder et omfattende netværk, pålidelig service og dybdegående viden om at skabe fremadrettet mobilitet for medarbejdere og virksomheder. American Express Global Business Travel leverer førende rejseløsninger, integrerede rådgivningstjenester, beskyttede undersøgelser samt totalløsninger til konferencer og events. Vores innovative tjenester sætter vores kunder i stand til at optimere afkastet af deres rejse- og mødeinvesteringer. Læs mere på www.americanexpress.com/businesstravel.

American Express Global Business Travel indgår i et af verdens største netværk af rejsebureauer med kontorer i mere end 140 lande over hele verden. I 2011 havde vi en salgsomsætning inden for rejsesegmentet på i alt USD 29,3 mia., inkl. omsætning fra konsoliderede selskaber og ikke-konsoliderede selskaber via joint venture- og partnernetværk.

American Express er en global servicevirksomhed, der tilbyder sine kunder adgang til produkter, viden og oplevelser, der beriger livet og skaber forretningssucces.  Læs mere på americanexpress.com og få kontakt til os påfacebook.com/americanexpress, foursquare.com/americanexpress, linkedin.com/companies/american-express, twitter.com/americanexpress og youtube.com/americanexpress

Vigtige links til produkter og tjenester:  charge and credit cards, business credit cards, travel services, gift cards, prepaid cards, merchant services, business travel og corporate card

Mediakontakter:

Katie Robson