Vi giver dine ideer liv

Specialløsninger indenfor messer, butiks- og specialinventar, møbler m.m.

Mangler dit firma en ny receptionsdisk, reol, messestand eller noget speciel som man ikke lige kan købe andre steder, så kan Anton Balle A/S være hjælpen.

Vi både fremstiller og monterer dit unikke inventar/møbel og er også behjælpelig med at få din unikke ide ned på papir og ført videre ud i virkeligheden. Vi kan gøre det umulige muligt

Vi har som firma stor erfaring med at udføre opgaver for kunder omkring specialinventar, butiksinventar og messestande. På vores værksted har vi en række forskellige specialmaskiner. Det betyder, at vi kan udføre mange forskellige typer af specialopgaver, der kræver stor håndværksmæssig kunnen og præcision.

Uanset om opgaven er stor eller lille lægger vi vægt på at lytte til kundens ønsker og behov, samt at levere et stykke kvalitetsarbejde.

Vi har lige været med på Snedkernes Efterårsudstilling - White Out, hvor vi har produceret en stol i samarbejde med Viborg Møbelpostring - Sid ned - for designer Marie Berri

Se desuden vores hjemmeside: www.antonballe.dk