Miljøvenlige belysningsmuligheder fra Philips!

Report this content

LyskilderDirekte er den danske del af virksomheden der er placeret i Holland. Med vores stærke forbindelse og samarbejde med Philips kan vi tilbyde høj kvalitet lyskilder til fantastiske priser. Da Holland er i centrum af Europa, kan vi også lover hurtige leveringstider til alle vores europæiske kunder.

Vi har hjulpet mere end 6 500 kunder i Danmark hidtil. Aktiviteterne er ikke begrænset til Danmark. Ved siden af ​​den danske del af virksomheden, vi operere også i Tyskland, Frankrig, Spanien, Italien, Storbritannien, Sverige og Finland.

Philipsvaremærket

Vi tror på Philips-produkter, og det er derfor vi leverer blandt den højeste kvalitet af lyskilder. Vi har over 25 års erfaring i lyn-industrien. Vores viden vil give os mulighed for at hjælpe dig på den bedst mulige måde, og give dig råd om hvordan du vælger de rigtige produkter til dine behov. Vi har en bred portefølje af pærer Philips som Philips LED, Halogenpærer, udladningslamper, lysstofrør, kompakte lysstofrør og forkoblinger og tænding enheder. En af vores styrker er vores store udvalg af over 2000 forskellige produkter fra Philips.

Medarbejdere

Vi har et hold bestående af unge, dynamiske og internationale medarbejdere. Landet leder fra Danmark er altid klar til at rådgive og finde de bedste løsninger for dig og din virksomhed. Hvis du har spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os på telefon mandag til fredag.

For mere information, besøg venligst www.lyskilderdirekte.dk

Kontakte os

E-mail: info@lyskilderdirekte.dk