​Pentair Valves & Controls Denmark A/S overføres til Askalon AB.

Report this content

I forlængelse af Emerson Automation Solutions overtagelsen af Pentair Valves & Controls den 28. april 2017 vil vi gerne meddele at Emerson overfører den danske enhed samt alle medarbejdere i Pentair Danmark til Askalon AB per 1. juli 2017.

Askalon AB er Emersons Local Business Partner i Danmark, Sverige, Finland samt Island. Askalon AB vil være ansvarlig for salg og service af hele den tidligere Pentair Valves & Control´s produktportefølje i Danmark samt Island.

Askalon AB er en pålidelig og professional samarbejdspartner med 70 medarbejdere samt 43 års erfaring som Emersons Local Business Partner.

Askalon AB vil nu kunne tilbyde totalløsninger som repræsentant for både Pentairs & Emersons bredde produktprogram. Pentairs afspærings -samt sikkerhedsventil brands som Keystone, KTM, Crosby, Sempell, Vonk og Biffi vil nu kombineres med reguleringsventiler og regulatorer som Fisher, Baumann, Tartarini, Francel og Topworx.

Som en del af Askalon får vi mulighed for at tilbyde tekniske løsninger baseret på ekspertise indenfor procesindustriens applikationer, ventil service samt teknisk erfaring. Vi vil tilbyde totalløsninger for komplette ventilleverancer, udvikle komplekse kundetilpassede applikationer og tilbyde gennemtænkte rutiner til forebyggende vedligeholdelse og service.

Ved at overføre alle de erfarne medarbejdere vil vi gerne sikre fortsat professionel rådgivning og support vedr. indkøb af ventiler, aktuatorer samt lifecycle services.

Vi flytter lokationen fra Hillerød til Askalons eksisterende kontor i Søborg per 1/07-2017.
Indtil flytningen er alt uændret.
Vi vil gøre opmærksom på at vores firma navn, adresse, kontakt info, CVR nr. samt bankoplysninger bliver ændret per 1/07.
Hermed vores nye leverandøroplysninger som vi gerne vil bede Jer om at rette for bestillinger efter 1/07.

Askalon AB, branch in Denmark
Generatorvej 8A
DK-2860 Søborg
CVR-nr./VAT nummer: 10162319
www.askalon.dk

Forespørgsler bedes sendes til: sales@askalon.dk
Bestillinger bedes sendes til: orders@askalon.dk

Flytning til Askalon eksekveres midt i ferietiden for at minimere påvirkninger under omstillingsfasen.
For at sikre den mest effektive overførsel af data, inventar mm. holder vi kontoret lukket fredag den 30. juni samt mandag den 3. juli. Alle henvendelser i disse dage kan sendes til ovenstående E-mails.

Vi håber på forståelse og tålmodighed i denne periode. Vi forsikrer om at der benyttes alle interne ressourcer for at afslutte denne flytningsprocess hurtigst muligt.

Askalon har fuld adgang til Emersons salgs- og support værktøjer, hvilket betyder at efter en kort træningsperiode vil vi være i stand til at supportere vores kunder fuldt ud igen.
Alle tidligere Pentair medarbejdere holder ferie i uge 29 + 30. I denne periode henvises til vores E-mails for forespørgsler: sales@askalon.dk og for bestillinger: orders@askalon.dk. Alle henvendelser vil blive behandlet hurtigst muligt efter ferien.

Alle eksisterende ordrer vil blive leveret og faktureret af Pentair Denmark A/S, så du behøver ikke foretage nogen handlinger. Eventuelle spørgsmål vedr. eksisterende ordrer bedes sendes til ordersdk@Pentair.com. Fremtidige henvendelser/forespørgsler bedes sendes til sales@askalon.dk og nye ordrer til orders@askalon.dk.

På forhånd tak.

Mats Warnqvist