Experience Kissimmee øger deres tilstedeværelse i Europa

Experience Kissimmee er glade for at kunne annoncere deres repræsentationsudvidelse i Europa.

Experience Kissimmee startede i februar 2023 samarbejdet med AVIAREPS, der har et centraliseret kontor i Stockholm, Sverige og lokal support i Norge, Danmark og Finland, med fokus på produkttræning og på at opbygge kunderelationer.

Experience Kissimmee er i dag repræsenteret i Storbritannien med stærke kunde- og medierelationer, og det nye samarbejde med AVIAREPS vil hjælpe med at øge organisationens tilstedeværelse i det nordlige Europa.

"Jeg er begejstret for at kunne forsætte udvidelsen af vores stærke kunderelationer og vores tilstedeværelse på dette nøglemarked,” siger Experience Kissimmee CEO D. T. Minich. ”Med denne lokale support er vi godt positioneret til at kunne udnytte det enorme vækstpotentiale i Nordeuropa. Dette markerer en vigtig milepæl i vores bestræbelser på at promovere Kissimmee som en top turistdestination og fremvise alt, hvad vores pulserende by har at byde på.”

Besøgende har flere muligheder for at rejse fra de nordiske lande (Danmark, Norge, Sverige, Island og Finland) til det centrale Florida. Forbindelsen fra Amsterdam med Delta Airlines anvendes ofte, særligt af rejsende fra Norge og Sverige. Da forbindelsen i dag indebærer en mellemlanding, planlægger Delta Airlines at genoptage en direkte rute fra efteråret 2023. Rejsende har også mulighed for at rejse direkte fra Reykjavik, Island via Icelandair udenfor sommermånederne (Juni til August).

Derudover startede Norske Atlantic Airways i sommeren 2022 en direkte rute fra Oslo til Fort Lauderdale, som er en af de vigtigste lufthavne i køreafstand fra Kissimmee, hvilket i månederne efter resulterede i en stærk stigning i ankomster fra Norge. Med åbningen af Brightline togforbindelsen fra syd Florida fra sommeren 2023, har rejsende fået endnu en mulighed for at rejse til det centrale Florida.

Kissimmee, kendt for at være Vacation Home Capital of the World®, er hjemsted for en række aktiviteter for enhver alder og interesse, og er et populært stop for besøgende, især familier der rejser flere generationer sammen.

“Feriehusene, vores signaturprodukt i Kissimmee, er fantastiske til rejsende fra norden, især familier der kommer til Florida på flyve- og køreferier,” siger Yinglu Tian, Director of International and Domestic Sales. “Gratis parkering, med fuldt udstyret køkken og i nogle tilfælde privat pool, giver feriehusene de besøgende en unik oplevelse til en overkommelig pris."

Kontakt:media@experiencekissimmee.com

Om Experience Kissimmee:

Experience Kissimmee er den officielle turistorganisation for Osceola County, Florida. Kissimmee er beliggende i hjertet af det centrale Florida, 25 minutter fra Orlando International Airport (MCO), få minutter fra verdensberømte forlystelsesparker og attraktioner og midt i godt bevaret natur, der giver besøgende mulighed for at genskabe forbindelsen til naturen. Kissimmee er kendt som Vacation Home Capital of the World®, og har resorts i overflod med tusindvis af muligheder fra to-værelses lejligheder til 15-værelses palæer.

Tags: