Visit Orlando vælger AVIAREPS til deres International Global Trade repræsentation

AVIAREPS skal promovere Orlando gennem strategiske salgsaktiviteter i de latinamerikanske og europæiske regioner.

Fra i dag har Visit Orlando udnævnt AVIAREPS som deres globale repræsentant i Latinamerika og Europa.  AVIAREPS’ dedikerede lokale turismeeksperthold vil være ansvarlige for Visit Orlando’s handelsrepræsentation på de primære nøglemarkeder Brasilien, Mexico, Columbia, Tyskland, Irland, Storbritannien og projektarbejde i Canada, såvel som på de sekundære markeder Argentina, Peru, Ecuador, Danmark, Sverige, Holland, Norge og Finland.

Med egne kontorer i alle nøgle lande i Latinamerika og Europa vil AVIAREPS være i stand til at udvikle og implementere et funktionelt salgskoncept og tilpasse det lokalt til hvert marked. AVIAREPS’ opgaver vil omfatte understøttelse af salgsstrategier, træning tilpasset til markedet samt at sørge for, at branchen holdes informeret om destinationens muligheder. Dette vil supplere Visit Orlando’s bestræbelser på at få internationale besøgende til Orlando gennem salgsindsatser. AVIAREPS vil desuden forsyne Visit Orlando med research og markedsintelligens samt MICE-tjenester

Mike Waterman, Chief Sales Officer for Visit Orlando: “AVIAREPS har evnen til at tilpasse internationale salgskoncepter til hvert enkelt marked og kan promovere Orlando med det mål, at øge bevidstheden og ultimativt, antallet af besøgende. Deres teams vil være en forlængelse af det Orlando-baserede team for specifikt at kunne give rejsebranchen personlig service og uddannelse.”

Thomas Drechsler, COO Tourism for AVIAREPS: “Vi er beærede over at være valgt som det globale repræsentationsbureau for Visit Orlando. Vores stærke tilstedeværelse med egne kontorer på alle nøglemarkeder i både Europa og Latinamerika, muliggør en koordineret og lokaliseret salgstilgang. Vi er glade for at kunne udnytte vores netværk af stærke, lokale handelsforbindelser og omfattende erfaring i rejsebranchen, til at promovere Orlandos mange attraktioner, hoteller i verdensklasse og uovertrufne konferencefaciliteter til rejsende fra hele verden. Vi ser frem til at arbejde tæt sammen med Visit Orlando til at fremme både antallet af besøgende og bevidstheden om denne dynamiske destination.”

Visit Orlando er den officielle destinationsorganisation for Orlando, Florida. Orlando er den tredjestørste by i Florida og en af de mest besøgte byer i verden. Internationalt er den kendt for sine mange forlystelsesparker og attraktioner. Byen er hjemsted for Walt Disney World, Universal Studios og SeaWorld og andre populære turistdestinationer. Udover forlystelsesparkerne byder Orlando på et pulserende centrum med et stort udvalg af restauranter, barer og butikker samt kulturelle attraktioner såsom museer og scenekunststeder. Med sit varme klima, overflod af aktiviteter og forskelligartede befolkning, er Orlando en populær destination for både turister og beboere. Udover dens turismeindustri er Orlando også en et vigtigt knudepunkt for konferencer og konventioner, med Orange County Convention Center som vært for arrangementer for en række forskellige brancher og organisationer i løbet af året.

Om Visit Orlando

Visit Orlando er The Official Tourism Association © for Orlando, den mest besøgte destination i USA, Theme Park Capital of the World © og den førende mødedestination i landet. Visit Orlando er en non-profit brancheforening, der varemærker, markedsfører og sælger Orlando-destinationen globalt. Organisationen repræsenterer mere end 1.300 medlemsorganisationer, der omfatter alle segmenter af det centrale Floridas turistsamfund.

Visit Orlando forbinder forbrugere og forretningsgrupper med alle facetter af Orlando’s rejsesamfund, uanset om det er til ferie eller møder. Hjemsted for syv af verdens bedste forlystelsesparker – såvel som forfriskende vandparker, aktiviteter i naturen, pulserende kvarterer, en dynamisk spisescene med Michelin-anerkendte restauranter og en spækket kalender med underholdning og sportsbegivenheder – er Orlando er en mangfoldigt, imødekommende og inkluderende destination for alle rejsende. Find mere information på VisitOrlando.com og OrlandoMeeting.com

Om AVIAREPS
AVIAREPS er verdens førende internationale repræsentations-, markedsførings- og kommunikationsagent for luftfart, turisme, hospitality og mad- og drikkebrands. AVIAREPS blev grundlagt i Tyskland i 1994 med ambitionen om at hjælpe deres klienter med at etablere sig og operere i det globale marked og organisationens globale netværk strækker sig nu over 6 kontinenter verden over.

AVIAREPS portefølje inkluderer omfattende ekspertise inden for repræsentation og salg, markedsføring og kommunikation, forretningsudvikling, IT-løsninger og finansielle tjenesteydelser.

Udover deres veletablerede General Sales Agent (GSA) service og turismemarkedsføring, yder AVIAREPS support til over 250 klienter inden for digital markedsføring, annoncering, PR, krise kommunikation, social media management, event koordinering, salg, web design med mere.

Tags: