Bahco tilføjer nye produkter til sortimentet

- Nye slibe- og skæreskiver, udviklede med metalskæring i vores DNA

Bahco lancerer en helt ny serie af slibe- og skæreskiver til metal og rustfrit stål, men selvfølgelig også til keramik, mursten, beton og sten. Serien inkluderer også lamelrondeller og diamantskiver. Den nye serie skiver og rondeller er naturligvis oSa-certificeret, hvilket betyder, at de svarer til de høje krav til sikkerhed. Med det nye produktsortiment kan Bahco tilbyde et bredt udvalg af tilbehør til markedets el- og akkuværktøj.

Bahco kan i dag give de professionelle brugere et komplet sortiment af slibe- og skæreskiver i høj kvalitet tilpasset til alle forskellige typer opaver. Både produkter og emballage er tydeligt markeret med blandt andet slibemiddel, hårdhed og form, der giver et klart overblik for let at vælge den rette skive.

–   Alle vores nye slibe-, skære- og diamantskiver er omhyggeligt testet og udviklet for at opnå den bedste ydelse. Med meget lavt vibrationsniveau ved skæring og minimal slid på skiverne, siger Flemming Kyed, salgschef hos Bahco i Danmark. Det lave vibrationsniveau betyder mere sikkert arbejde, hvor risikoen for følelsesløshed i arme og hænder minimeres.

Bahcos nye sortiment af slibe- og skæreskiver har keramikovertrukne slibemidler som aluminiumoxid, zirkonium, siliciumcarbid og diamantkorn for maksimal tilpasning til de forskellige anvendelser. Lamelrondellerne er belagt med zirkonium, hvilket giver dem en lang produktlevetid og samtidig en stor afslibningsværdi.

–   Bahco har over hundrede års erfaring og viden om blandt andet skæring af metal. Det ligger bestemt i virksomhedens DNA at levere kvalitetsprodukter, siger Flemming Kyed. Vores nye slibe- og skæreskiver er et andet resultat af denne fine arv.

Bahco har sine rødder i den industrielle revolution i Sverige i løbet af det 19. århundrede og begyndte med opfindelser som rørtangen og skiftenøglen. Siden da er serien vokset til et omfattende produktsortiment, der i dag inkluderer over 15.000 håndværktøjer og tilbehør til blandt andet el- og akkuværktøj.

Flemming Kyed
Sales Manager Bahco Danmark
T: +45 43630330
E: info.dk@snaeurope.com

W: www.bahco.com

A: SNA EUROPE Denmark A/S, Vallensbækvej 40, 2605 Brøndby

Bahco har en bred vifte af håndværktøjer, såsom skiftenøgler, tænger, håndsave, skruetrækkere og file, og er verdens største producent af håndsave og savklinger. Produkterne er kendetegnet ved høj kvalitet, godt design og prisvindende Ergo™. Bahco er repræsenteret i over 40 lande med produktion i 6 europæiske lande.

Citater

Alle vores nye slibe-, skære- og diamantskiver er omhyggeligt testet og udviklet for at opnå den bedste ydelse. Med meget lavt vibrationsniveau ved skæring og minimal slid på skiverne. Det lave vibrationsniveau betyder mere sikkert arbejde, hvor risikoen for følelsesløshed i arme og hænder minimeres.
Flemming Kyed, salgschef hos Bahco i Danmark
Bahco har over hundrede års erfaring og viden om blandt andet skæring af metal. Det ligger bestemt i virksomhedens DNA at levere kvalitetsprodukter. Vores nye slibe- og skæreskiver er et andet resultat af denne fine arv.
Flemming Kyed, salgschef hos Bahco i Danmark