Undgå stød og ubehaget fra statisk elektricitet.

Report this content

Undgå stød og ubehaget fra statisk elektricitet. Nyt produkt der neutraliserer statisk elektricitet i bil, båd, campingvogn, på kontoret og i hjemmet. Med den stærkt stigende anvendelse af kunststoffer, som vi omgiver os med i dagligdagen, følger helt naturligt et stigende problem med statisk elektricitet. Statisk elektricitet der egentlig betyder, elektriske ladninger i hvile, opbygges på kunststofoverflader af enhver art, hvad enten det er syntetisk stof, gulvtæpper, hårde, bløde, malede eller lakerede overflader. Problemet opstår ved gnidning af kunststof mod et emne, som ikke har jordforbindelse, og derfor ikke kan komme af med den elektriske spænding. Dette er særlig forbundet med lav luftfugtighed. Hvem kender ikke chokket og ubehaget når en sådan ladning udløses, og man får et ret så kraftigt stød, eller irritationen over at overflader som glas nærmest suger støv og snavs til sig. Med den nyudviklede Anti-Statisk Spray fra Basta kan disse problemer på det nærmeste pustes væk. Produktet der neutraliserer de elektriske ladninger er udviklet efter den nyeste viden på området. I bilen behøver man ikke længere den kendte slæbestrimmel, man sprayer blot Anti-Statisk Spray i et tyndt lag direkte på alle kunststofoverflader f.eks. sæder, døre indvendigt. På hårde og lakerede overflader fordeles produktet med en blød klud. På samme måde kan produktet anvendes i campingvognen, båden samt i hjemmet og på kontoret. Produktet fedter ikke og er derfor velegnet, også til TV - og PC skærme o.l. Virkningen holder sig i lang tid, men må naturligvis gentages med mellemrum. Eksempelvis må en udvendig behandling af bilen fornyes efter hver vask. Anti-Statisk Spray fra Basta fås på servicestationer i bilistbutikker og i større supermarkeder og varehuse. Produktet er højaktuelt i disse frost dage, hvor luftfugtigheden er meget lav. Click here to view pictures: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=15625 Basta Active Car Care A/S kan kontaktes på telefon 4526 333 for yderligere information. ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/14/20011114BIT00160/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/14/20011114BIT00160/bit0002.pdf