Margit Geil fra Bella Center går på efterløn

Efter 31 år dedikerede år i Bella Center har Salgs- & projektleder, Margit Geil, valgt at gå på efterløn.

Hele 31 dedikerede år blev det til i Bella Center for Salgs- & projektleder, Margit Geil, som har valgt at gå på efterløn. Margit Geil blev ansat i organisationen i 1976, og hendes første periode i huset gik med at arrangere store, internationale kongresser. I 1979 søgte Margit nye udfordringer og var i et par år projektkoordinator hos Dansk Management Center. I 1982 var hun tilbage igen for at beskæftige sig med messer og udstillinger, og hun var ansvarlig for en lang række forskellige arrangementer. I 1990 overtog hun feriemessen, som så senere blev udvidet med Camping, og for 5 år siden kom Golf også til. Margit Geil har sidste arbejdsdag den 28. april 2010, og den nye tilværelse bliver på ingen måder kedsommelig! Margit, som er bosat i Skælskør, er dybt engageret i lokalområdet – blandt andet sidder hun i bestyrelsen hos Skælskør Kunstforening, Slagelse Turistråd, den årlige byfest, den årlige livstilsmesse og hos partiet Venstre i Slagelse. Derudover er hun aktiv medlem af Vindebroen - en kulturel forening, som opfører musicals mv. på Borreby Herreborg, synger i kor, og som noget nyt kaster hun sig også over roning i den lokale roklub. Margit Geil takker for de mange gode år ved en reception for forretningsforbindelser, familie og venner, onsdag den 28. april kl. 14-16 på Balkonen, Indgang Vest, Bella Center.