USA ser potentiale i danske turister

De danske turister er populære i USA, da de holder længere ferier og bruger flere penge. Derfor vil fem stater fra Rocky Mountains-området for første gang være re-præsenteret på ferieudstillingen i Bella Center (Ferie i Bella) for at inspirere danskerne til at se ’The Real America’

De billige flybilletter til fjerne destinationer betyder at flere og flere danskere rejser på ferie til blandt andet USA. Og derover er de vilde med danske turi-ster! - Danskerne holder nemlig længere ferier og bruger flere penge, når de er i USA, fortæller Karin Gert Nielsen, administrerende direktør hos Atlantic Link, som for første gang repræsenterer fem stater fra Rocky Mountains-området på ferieudstillingen i Bella Center (Ferie i Bella), som holder åbent fra den 29. – 31. januar 2010, og fortsætter: - Mange gange går rejserne til populære destinationer som New York og Miami, men med en ferie til staterne Wyoming, South Dakota, North Dakota, Montana og Idaho, som ligger omkring de velkendte Rocky Mountains, oplever danskerne det autentiske USA – ’The Real America’ med indianerreservater, cowboystater og ikke mindst en storslået natur. Men det er naturligvis ikke kun Rocky Mountains-staterne, der udstiller på USA-området på ferieudstillingen. Man kan også finde både Florida, og Californien, og så vil der selvfølgelig være biludlejning, flyselskaber, og en række bureauer med speciale i USA, som står klar med gode tilbud. Ja, faktisk kan man også møde en udbyder af ferieboliger i USA! Der er nemlig ingen tvivl om, at 2010 vil blive et endnu bedre år for dansk turisme til USA generelt. Specielt med den lave dollar er der virkelig ”Value for Money” ved at rejse til USA på årets sommerferie, slutter Karin Gert Niel-sen. Læs mere på www.ferieibella.dk og www.atlanticlink.net