Nordens største designhotel samler sin chefstab

Report this content

Åbningsdagen for Bella Centers nye hotel, Bella Sky Comwell Hotel Copenhagen, nærmer sig, og derfor er ledergruppen omkring Nordens største designhotel også ved at blive samlet i disse måneder.

Nordens største designhotel med 814 værelser fordelt på to skæve tårne, kræver en stor og kompetent medarbejderstab, og her få måneder før åbningsdagen er der fuld gang i rekrutteringsprocessen. Hele chefstaben er blevet samlet med professionelle ledere med solid erfaring fra hotelbranchen både fra ind- og udland:

Lotte Borgbjerg Unnerholm - Director of Operations/Assisterende direktør

Lotte Borgbjerg Unnerholm vender tilbage til DK efter en lang karriere i udlandet. Senest fra Tjekkiet, hvor hun har været ansat som Resident Manager hos InterContinental Praha.  Lotte har første arbejdsdag hos Bella Sky den 4. januar 2011.

Bo Hjorth Paarup – Director of Finance/Regnskabschef

Bo kommer fra en stilling som regnskabschef hos Scandic Hotels A/S, hvor han har været ansat siden 2007. Tidligere har han bl.a. været ansat hos Visma Services Denmark A/S og DFDS A/S. Bo har første arbejdsdag hos Bella Sky den 4. januar 2011.

Camilla Schaarup Haugsted - Food & Beverage Manager, Bella Center A/S Camilla starter som F&B Manager for både Bella Center, Bella Sky Comwell og Forum Copenhagen. Camilla har siden 2006 været ansat hos Select Service Partner og har derigennem bl.a. fungeret som F&B Operations Manager hos Københavns Lufthavne. Camilla starter i sin nye stilling den 6. december 2010.

Jan Brink-Pedersen – Chief Engineer/Teknisk chef

Jan Brink-Pedersen har flere års erfaring indenfor driftsområdet og hotelbranchen og kommer fra en stilling som Teknisk chef hos Scandic Palace Hotel i København, og han har yderligere 7 års erfaring som Teknisk Chef fra Hilton Airport, som han var med til at åbne tilbage i 2001. Jan har første arbejdsdag hos Bella Sky den 4. januar 2011.

Chren Vilander Thomsen –Room Division Manager/ Receptionschef

Chren Vilander Thomasen har også flere års erfaring fra hotelbranchen og har siden 2005 været ansat hos Arp-Hansen Group senest som Room Division Manager hos Hotel Wakeup Copenhagen, som han også var med til at åbne. Chren har første arbejdsdag hos Bella Sky den 4. januar 2011.

Thomas Weismann –Executive Head Chef/ Køkkenchef

Thomas Weismann har fungeret som køkkenchef i hotelbranchen siden 2002. Senest har han været ansat som køkkenchef hos Scandic Copenhagen og har bl.a. tidligere været køkkenchef på Marriott og hos Meyers Kantiner. Thomas starter i sin nye stilling hos Bella Sky den 4. januar 2011.

Cindy Tulinius –Yield Manager/ Bookingchef

Cindy Tulinuis startede 1.december 2010 som Yield Manager. Cindy har været i hotelbranchen siden 1992 – både i udlandet og her i DK. Hun har bl.a. været med til at åbne Hotel Skt. Petri og har også været ansat hos Brøchner Hotels, hvor hun var med til at åbne Hotel Fox.

Mia Schmeltzer – Conference Manager/Konferencechef

Mia Schmeltzer er velkendt i Bella Center-koncernen, hvor hun startede som kongreskoordinator tilbage i 1998. Siden 2002 har Mia været salgs- & projektleder med speciale i store fester, events og kongresser. I sin nye stilling får Mia ansvaret for alle møder og konferencer i både Bella Center og Bell Sky Comwell. Mia starter i sin nye stilling den 4. januar 2011.

Foruden chefstaben er:

Jette Schjøtt ansat som Leisure Sales Manager. Jette har masser af erfaringen indenfor området og kommer senest fra en stilling hos Hotel Twentyseven Copenhagen. Jette har første arbejdsdag hos Bella Sky den 4. januar 2011.

Peter HejselbækNordic Key Account Manager med ansvar for corporate segmentet i Norden. Peter kommer senest fra Radisson Blu Scandinavia og har haft flere stillinger indenfor luftfarts- og rejsebureaubranchen. Peter starter i sin nye stilling hos Bella Sky den 4. januar 2011.

www.bellasky.dk

www.bellacenter.dk