Bonava udbyder de sidste lejligheder i Lindealléen

Den store efterspørgsel efter ejerlejligheder i Hillerød overrasker Bonava, der nu sætter boligerne i det sidste punkthus i Lindealléen til salg

Det er ikke meget mere end 15 måneder siden at Bonava lancerede de første boliger i ejerlejlighedsprojektet Lindealléen i Hillerød. Siden er det gået stærkt, og nu sættes lejlighederne i det sidste punkthus til salg.

”Salget af de første 55 lejligheder er gået overraskende stærkt”, siger Kim Poulsen, salgschef hos Bonava, ”derfor vælger vi nu at sætte de sidste 19 boliger til salg. Vi ser en klar tendens til at flere søger bolig uden for det centrale København i takt med at priserne stiger, og den efterspørgsel vil vi gerne møde”.

Salgsstarten på det sidste af de fire punkthuse i Lindealléen markerer også et foreløbigt punktum for Bonava’s aktiviteter i Ullerødbyen. Selskabet var med helt fra starten, og har skabt en række hyggelige nabolag i området. Men hvis det står til administrerende direktør Torben Modvig, så betyder det langt fra et farvel til Hillerød.

”Vi vil meget gerne fortsætte med at udvikle boliger i Hillerød”, udtaler Torben Modvig. ”Byen har et stort potentiale for en boligudvikler som Bonava, og vi er aktivt på udkig efter passende grundmuligheder”.

Bonava oplyser at byggeriet af alle 76 lejligheder er igangsat, og at de sidste boliger er klar til indflytning i slutningen af 2017.

Lindealléen er tegnet af KHS Arkitekter og har 2-4 værelses lejligheder i størrelsen 74-107 kvm. Boligerne sælges til priser fra 1.695.000,-.