Rejsegilde på Farum Kaserne

Den traditionelle rejsegildekrans vejede i vinden da Bonava med håndværkere og kunder fejrede rejsegilde på de to sidste punkthuse i Golf Residence på Farum Kaserne

Solen skinnede fra en skyfri himmel, og sammen med røgen fra grillen understregede det den hyggelige stemning, da Bonava holdt rejsegilde for de sidste to af i alt fem bygninger i boligprojektet Golf Residence. Her kunne de kommende og nuværende beboere, der kommer fra hele Nordsjælland, lære hinanden bedre at kende, og tage hul på det gode naboskab.

Sektionschef Jakob Wissing Villadsen fra Bonava takkede i sin tale underentreprenører, leverandører, myndigheder og håndværkere, og understregede vigtigheden af samarbejde for at nå det gode resultat.

Produktionsdirektør Per Thomas Dahl filosoferede over kasernens udvikling fra at være et militært område, hvor man trænede krig, til i dag hvor nabolaget er præget af tryghed og fred. Samtidig kunne han glæde sig over at forløbet også har været trygt for håndværkerne; der har nemlig ikke været arbejdsulykker under byggeriet.

De første beboere flyttede ind i de hvide, funkisinspirerede lejligheder i slutningen af 2012. Herefter var der salgsmæssigt stille indtil oktober 2015, hvor den næste bygning blev sat til salg. Siden er det gået stærkt, og på rejsegildedagen var der kun seks ledige lejligheder tilbage af de i alt 90 boliger i projektet. Bonava forventer at alle boliger er beboet til næste sommer.

Mere information om Golf Residence: https://www.bonava.dk/bolig/farum/farum-kaserne/golf-residence