Black Line fra Braun - køkkenmaskinerne som gerne må stå fremme

Med produktserien Black Line har Braun klaret udfordringen med at kombinere topklasse design med funktion og brugervenlighed. Den sorte serie med køkkenmaskiner komplimenterer alle moderne køkkener, uden at nogen skammer sig over, at blenderen stadig står fremme når gæsterne kommer.

”Vi danskere tilbringer mere og mere tid i køkkenet og stiller dermed højere krav til vores køkkenredskaber”, siger Peter Wallentin, PR-manager for Braun i Norden. ”Lige netop derfor er vi ekstra tilfredse med Black Lines vifte af produkter, da produkterne tilgodeser både design- og madinteresserede kunder, samtidigt med at deres brugervenlighed gør at en friskpresset juice eller smoothie aldrig er langt væk” afslutter han.

Braun J500 juicer – det hurtigste energi-kick

Det er ikke bare på varme sommerdage, at en friskpresset juice smager godt. Nu hvor efteråret nærmer sig, er det vigtigt at få vitaminer eksempelvis gennem frugt og grønsager i juiceform. På 15 sekunder har du et glas friskpresset juice i hånden, og anti-drop-systemet gør, at du ikke behøver at spilde tiden på at tørre op, men bare kan nyde den med det samme.. Vejledende pris er 1299 kroner.

Braun MX 2050 blender – kraftfuld elegance

Blenderen som godt kan efterlades fremme, bliver ofte brugt, da den kan klare smoothis, drinks og supper. Den rummelige glaskande kombineret med den stærke motor gør, at den hurtigt og effektivt knuser is. Den er ustyret med fem forskellige hastigheder samt en pulsfunktion, så den kan klare alle udfordringer lynhurtigt. Vejledende pris er 799 kroner.

Braun K 700 foodprocessor – tidløst design og flere funktioner

Den lille foodprocessor som klarer de store udfordringer. Braun K 700 hakker, ælter, pisker, snitter, presser, mikser og er udstyret med en 600 Watt stærk og lydløs motor. Efter brug kan alle aftagelige dele gå i opvaskemaskinen. Vejledende pris er  1399 kroner.

Braun MR 700 stavblender – smidig, hurtig og pæn

I Black Line-serien indgår også denne elegante stavblender med patenterede og unikke blade, som giver et rigtig fint resultat. 15 forskellige hastigheder og en turbo-funktion gør, at stavblenderen let tilpasses opgaven, lige som antistænkbeskyttelsen gør, at du undgå at forværre festoprydningen, når du mikser velkomstdrinken. Det sorte design og blenderkoppen i rustfrit stål sikrer, at den passer til de fleste moderne køkkeners indretning. Vejledende pris 1199 kroner.

For mere informaion om Braun, kontakt venligst:

E-mail: wallentin.p@pg.com

For billeder eller produkter til test, kontakt venligst:

Christine Monberg, MSL

E-mail: christinemonberg@mslgroup.com

P&G servicerer med sine forskellige brands ca. 4,6 milliarder mennesker rundt om i verden . Virksomheden har et af de stærkeste produktportoføljer af kvalitetsprodukter Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II®, og Vicks®. P&G er i dag til stede i over 75 lande verden over. Besøg http://www.dk.pg.com/ for de seneste nyheder og uddybende information om P&G og de forskellige brands.

Tags: