Få glæde af sommerens frugter med Brauns Multiquick J500 juicer

Sommeren har til dato ikke givet os meget sol og varme, men den har heldigvis budt på massere af frugt og grønt i haven til at forsøde ferien med. Med en juicepresser kan du forvandle sommerens frugter til et opfriskende energispark.

Juice er en god og naturlig detox-drik, og det er den perfekte drik, når sommeren viser sig fra sin våde side og man trænger til ekstra energi.

Braun Multiquick J500 gør det nemt og hurtigt at lave sine egne favoritjuices fra frugt og grøntsager. På mindre end et minut laver Multiquick J500 en hel liter juice, og for dem der kan nøjes med et enkelt glas, tager processen kun 15 sekunder. Andre produktfordele er Brauns 4-trins sikkerhedssystem og det unikke anti-dryp-system.

- Om sommeren har man adgang til alt fra lækre lokalt dyrkede jordbær, rodfrugter, sommeræbler til modne bær, og det er den bedste årstid for alle, som kan lide at være kreative og lave deres egen juice derhjemme, siger Peter Wallentin, PR Manager for Braun i Norden.

- Med J500 kan det ikke blive nemmere – det går hurtigt, og alle løsdele kan sættes i opvaskemaskinen. Eksperimentér selv med forskellig frugt og grønt i dine juices, eller lad dig inspirere af nogle af vores lækre opskrifter på sommerens juices, afslutter han.

Braun Multiquick J500 findes i butikkerne nu, og den vejledende pris er 1299 kroner.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sommerens opskrifter

Abrikos, ingefær og koriander

6 udkernede abrikoser

10 korianderblade

1 lille stykke frisk ingefær

Tilsæt saften af 1 appelsin

Energigivende gulerod, appelsin og papajajuice

3 mellemstore gulerødder

En halv skrællet papaja

Tilsæt saften af 2 appelsiner

Kiwi-klorofyl body cleanser

20 spinatblad

3 kiwi

½ grøn peberfrugt

½ agurk

Grønt æble og citrongræs

2 grønne æbler

½ agurk

½ bundt citrongræs

Tilsæt saften af 1 citron

Ananas og citron med frisk rosmarin

½ mellemstor ananas

Tilsæt saften af 2 citroner

Frisk rosmarin til dekoration

Jordbær, rødbeder og lime

20 jordbær

1 mellemstor skrællet rødbede

Tilsæt saften af 1 lime

Vandmelon, kokos og basilikum

12 friske basilikumblade

600 g vandmelon

200 ml kokosmælk

Tips – skal du lave gulerodsjuice? Gem frugtkødet – det kan du blande ned i kødfarsen eller i kødgryden, så retten får en mere fyldig smag.

For mere information om Braun, kontakt venligst;                 For billeder eller produkter til test, kontakt venligst;
Peter Wallentin, PR Manager Braun Norden,                              Matilde Clausen, MSL
Telefon: 46 8 5352 8456                                                          Telefon: 3024 0115
Email: wallentin.p@pg.com                                                       Email: matilde.clausen@mslgroup.com

Procter & Gamble