De er vores fremtid – 300 lærlinge samles til lærlingedag i Kolding

Bravida afholder en intern lærlingedag, som skal styrke lærlingenes faglighed og give viden og inspiration, når virksomhedens 300 lærlinge fra hele landet samles i Innovationsfabrikken i Kolding.

Bravida vil gerne hylde og anerkende virksomhedens mange lærlinge, og derfor har lærlingeudvalget arrangeret en hel dag med fagligt indhold, netværk og tid til socialt samvær på tværs af alle fag og afdelinger. Lærlingedagen vil give Bravidas lærlinge mulighed for at lære af hinanden og udveksle erfaringer fra deres forskellige uddannelsesforløb.

- Denne lærlingedag understreger vores forpligtelse til at investere i vores lærlinge og give dem mulighed for at udvikle deres kompetencer og forståelse for vores virksomhed. Vores lærlinge er afgørende for vores fortsatte succes og vækst. Lærlingedagen er en enestående mulighed for at engagere vores lærlinge, give dem mulighed for møde hinanden og styrke deres færdigheder, fortæller administrerende direktør i Bravida Danmark, Johnny Hey.

Lærlingedagen finder sted tirsdag d. 27. juni på Innovationsfabrikken i Kolding og programmet vil indeholde en række faglige præsentationer, der er skræddersyet til at udvikle lærlingenes kompetencer og forståelse for Bravida som virksomhed samt fremme samarbejde og netværksdannelse blandt lærlingene.

- Vi er stolte af at kunne tilbyde vores lærlinge en dag med værdifuld læring, der vil bidrage til deres faglige udvikling. Vi tror på at investere i vores lærlinge, da de udgør fundamentet for vores fremtid – vi skal som virksomhed bidrage til at drive den grønne omstilling, og det kan vi ikke lykkes med uden alle og dermed også vores lærlinge, fortæller Tinne Bertelsen, HR-chef i Bravida Danmark, der sammen med Bravidas lærlingeudvalg, har været med til at tage initiativ til lærlingedagen.

Bravida Danmark har flere end 330 lærlinge, hvoraf 300 deltager i lærlingedagen.

For yderligere information kontakt venligst:
Sanne Simonsen, Kommunikationskonsulent, Mobil: +45 2525 4275

Det er Bravidas langsigtede mål at være klimaneutral i hele værdikæden i 2045, og vi er en arbejdsplads, der har plads til alle. Vi er 13.000 medarbejdere, heraf over 3.000 i Danmark, i over 180 byer i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Bravidas aktie er noteret på Nasdaq Stockholm. www.bravida.dk