Sultne søvngængere set i Køge

Et optog af søvngængere indtog i eftermiddags hovedgaden i Køge, drevet ud af sengen af en altoverskyggende Whopper-sult. Lysten til flammegrillede bøffer kan efter sigende melde sig når som helst, og folk der kører forbi Køge kan fra på mandag derfor få stillet sulten på den lokale Burger King døgnet rundt.

Der var måbende miner blandt køgeborgerne, da en flok pyjamasklædte søvngængere i eftermiddags vandrede rundt i Køges gader. Søvngængernes indmarch markerede et helt nyt tiltag hos Burger King, nemlig en restaurant med åbent alle døgnets 24 timer. Det er Burger King i Nordhøj, der bliver den første døgnåbne af kædens restauranter i hele Norden.

Om den første døgnåbne Burger King siger Stefan Eriksson, der er nordisk chef for Burger King:

- Burger King i Køge ligger i et trafikknudepunkt på E20-motorvejen, hvor mange lastbilchauffører og pendlere kører på alle tider af døgnet. Da efterspørgslen på et alternativ til de døgnåbne tankstationers madudvalg er stor, er vi glade for at kunne byde vores kunder på Burger Kings flammegrillede burgere med 100 % oksekød på alle tidspunkter af døgnet.

Åbningen bliver markeret med en sand pyjamasfest på restauranten i Køge. Gæster der besøger Køge-restauranten i nattøj, belønnes med et gratis måltid hele marts måned.

Se billeder af de sultne søvngængere nederst i denne mail.

For yderligere information og billeder kontakt:
Nikolai Johnsen,
nikolai.johnsen@dk.mslworldwide.com, Tlf. +45 23 32 11 63,
MSL Nordic, Amaliegade 41A, 1256 KBH K

Burger King, der er grundlagt i 1954, er verdens næststørste kæde af fastfood-restauranter. Som det originale hjemsted for Whopper, driver Burger King mere end 12.200 restauranter og betjener over 11 mio. gæster på daglig basis i 76 lande. I Danmark findes der 30 restauranter fordelt over hele landet, og der er flere på vej. Ca. 90 % af Burger Kings restauranter er ejet og drevet af selvstændige franchisetagere, hvoraf mange er familieejede virksomheder, der har drevet restauranter i årtier. For få flere informationer om Burger King, besøg www.burgerking.dk eller følg os på Facebook og Twitter.

Tags: