.

Klik her, hvis du ikke kan læse pressemeddelelsen.
  Den 12. august 2011
Burson-Marsteller styrker ledelse og spidskompetencer
Det internationale kommunikationsbureau Burson-Marsteller har per 1. august ansat seniorrådgiver Jonas Rugaard og krisekommunikationsekspert Tine Skovmøller. Dermed styrker bureauet den fortsatte vækst af forretningen samt videre udvikling af bureauets stærke profil inden for krisekommunikation.

Med ansættelsen af Jonas Rugaard, der indgår som en del af Burson-Marstellers ledelsesteam, og Tine Skovmøller, der er ekspert i risiko- og krisekommunikation, fortsætter Burson-Marsteller de gode takter og lægger fundamentet for yderligere vækst og udvikling af kernekompetencerne.

”Efter et godt resultat i 2010 og en fortsat tilgang af kunder og nye opgaver har vi med Jonas Rugaard og Tine Skovmøller styrket vores seniorteam, udbygget vores spidskompetencer samt skabt et virkelig stærkt fundament for en stabil og fortsat vækst,” siger Kim Larsen, der er adm. direktør i Burson-Marsteller Danmark.
Jonas Rugaard kommer fra en stilling som Europæisk salgs- og marketingdirektør hos PR-bureauet Text 100, hvor han udover ansvaret for Text 100's forretningsudvikling i EMEA-regionen har været rådgiver for nogle af verdens største teknologivirksomheder. Før Text 100 har Jonas tidligere arbejdet som kommunikationsrådgiver hos Mannov og i presseafdelingen hos Dansk Industri. Hos Burson-Marsteller indgår Jonas i ledelsesteamet og skal udover kunderådgivning være med til at sikre den fortsatte udvikling af forretningen.

Tine Skovmøller har i flere år forsket i risiko- og krisekommunikation på Aalborg Universitet og har udgivet bogen ”Risikokonflikter – kommunikation og rationaler”. Samtidig har hun fungeret som studiekoordinator, hvor hun har varetaget både intern og ekstern kommunikation. Hos Burson-Marsteller skal Tine bl.a. arbejde med krisekommunikation, public affairs og medierelationer. Tine er cand.mag. i Kommunikation og Retorik.

For yderligere information kontakt venligst:
Kim Larsen

Adm. direktør,
Burson-Marsteller Danmark
Tlf.
: 28 87 05 06
E-mail: kim.larsen@bm.com

Jonas Rugaard

Tine Skovmøller
Om Burson-Marsteller
Med 137 kontorer i 96 lande på seks kontinenter er Burson-Marsteller en af verdens største Public Relations og Public Affairs-virksomheder. I Danmark er vi det eneste fuldt ejede internationale bureau. Vi har 20 medarbejdere, som mestrer de fleste kommunikations- og PR-specialer, men særligt stærke er vi inden for public affairs, krisehåndtering, forandrings- og virksomhedskommunikation samt medierelationer. Burson-Marsteller arbejder målrettet på at være de foretrukne rådgivere, når virksomheder eller private og offentlige organisationer ønsker hjælp til at få den opmærksomhed, det omdømme og den indflydelse, de fortjener. Burson-Marsteller er en del af den globale WPP-gruppe, som omfatter mange af de mest kendte reklame-, medie-, PR- og analysebureauer. Se mere på www.burson-marsteller.dk eller www.burson-marsteller.com.