.

Burson-Marsteller indgår strategisk partnerskab med Søs Marie Serup

Burson-Marsteller indgår strategisk partnerskab med en af Danmarks stærkeste kommunikationsprofiler, Søs Marie Serup, der har en baggrund som toprådgiver i Venstre, Finansministeriet og Statsministeriet og som særlig rådgiver for statsminister Lars Løkke Rasmussen. Med partnerskabet bliver Søs Marie Serup fast tilknyttet Burson-Marsteller som associeret rådgiver.

Med partnerskabet får Søs Marie Serup fast kontor hos Burson Marsteller og indgår som associeret rådgiver. Dermed får bureauets kunder adgang til Søs’ ekspertise og rådgivning, og Søs Marie Serups virksomhed får en stor og professionel organisation i ryggen.

”Burson-Marsteller er branchens stærkeste aktør globalt og samtidig et af Danmarks bedste bureauer på kommunikation, Public Affairs og Stakeholder Relations, så jeg glæder mig til et frugtbart og gensidigt inspirerende partnerskab,” siger Søs Marie Serup.

”Det er en fantastisk profil for os at indgå strategisk partnerskab med og en stærk udvidelse af vores i forvejen gode netværk i dansk politik og kommunikationsbranchen i det hele taget. Vi har allerede et hav af spændende opgaver og ideer, hvor Søs vil kunne bidrage væsentligt til gavn og udvikling for både vores kunder og internt,” siger Kim Larsen, adm. direktør for Burson-Marsteller i Danmark.

Søs Marie Serup har været pressechef for partiet Venstre under statsminister Anders Fogh Rasmussen, kommunikationschef i Finansministeriet, pressechef i Statsministeriet og personlig rådgiver for statsminister Lars Løkke Rasmussen.

For mere information kontakt venligst:

Kim Larsen, adm. direktør
Burson-Marsteller
tlf. 28870506
kim.larsen@bm.com

Om Burson-Marsteller

Med 137 kontorer i 96 lande på seks kontinenter er Burson-Marsteller en af verdens største Public Relations og Public Affairs-virksomheder. I Danmark er vi det eneste fuldt ejede internationale bureau. Vi har 20 medarbejdere, som mestrer de fleste kommunikations- og PR-specialer, men særligt stærke er vi inden for public affairs, krisehåndtering, forandrings- og virksomhedskommunikation samt medierelationer.

Burson-Marsteller arbejder målrettet på at være de foretrukne rådgivere, når virksomheder eller private og offentlige organisationer ønsker hjælp til at få den opmærksomhed, det omdømme og den indflydelse, de fortjener.

Burson-Marsteller er en del af den globale WPP-gruppe, som omfatter mange af de mest kendte reklame-, medie-, PR- og analysebureauer. Se mere på www.burson-marsteller.dk eller www.burson-marsteller.com.