F-Secure giver it-forhandlere højere succesrate med ny, omfattende sikkerhed som en service struktur

Virksomheder vil have højere sikkerhed, mere ekspertise og større effektivitet – for mindre midler. En stigende efterspørgsel af eksterne serviceydelser giver F-Secure forhandlere nye muligheder for at efterkomme virksomhedernes forventninger.

København, d. 17. november 2011 – It-sikkerhedstrusler bliver mere og mere komplicerede. Samtidig er virksomhederne på en hård opgave for at løse dilemmaet mellem på den ene side et stigende krav om besparelser, på den anden side nødvendigheden af et højt sikkerhedsniveau. Nu kan F-Secure forhandlerne løse it-afdelingernes sikkerhedsbekymringer ved at tilbyde F-Secure’s komplette forretningsportefølje i en omkostningseffektiv serviceudgave. ’Security as a Service’ i en abonnementsbaseret forretningsmodel bidrager samtidig til at skabe loyalitet mellem forhandlere og kunder og effektiviserer strukturerne.

Ved at outsource sikkerhedsansvaret til certificerede F-Secure forhandlere kan virksomheder nyde godt af serviceydelser i topklasse med en bedre beskyttelse og større effektivitet – og kombinationen af optimal sikkerhed og ekstern ekspertise betyder færre udgifter til ressourcer in house. På den måde kan virksomhederne med ’Security as a Service’ koncentrere sig om deres egen forretning, mens forhandlerne og F-Secure tager sig af it-sikkerheden.

Ifølge Michael Dahl, landechef for F-Secure Danmark, er det tætte samarbejde med forhandlerne helt centralt for F-Secure: “F-Secure er en pioner inden for ’Security as a Service’ forretningsmodellen, og serviceydelser er grundstenen i vores strategi. Markedet for eksterne serviceydelser vokser globalt og F-Secure’s forhandlere er en vigtig brik i vores strategi om at levere optimale, lokale serviceydelser til vores forretningskunder. Vi er meget engagerede i at hjælpe vores forhandlerkanal med at overgå vores kunders forventninger, og det har faktisk aldrig været lettere at levere effektive F-Secure løsninger som forhandler. Vi tilbyder personlig og omfattende support fra F-Secure i Danmark og står klar til at hjælpe dig med at blive en F-Secure Service Partner”, fortæller Michael Dahl.

F-Secure er den første it-sikkerhedsudbyder, der tilbyder hele sin forretningsportefølje som en service struktur. Porteføljen dækker over sikkerhed inden for workstations, lap tops, mobile enheder, servere, email og web filtreringsløsninger samt mail kryptering. Porteføljen tilbyder effektiv administration af alle enheder og inkluderer også automatiserede sikkerheds- og softwareopdateringer.

Er du interesseret i at blive F-Secure forhandler og sælge ‘Security as a Service’? Så begynd her.

For mere information kontakt venligst:
Michael Dahl
Director F-Secure, Regional Operations
Tlf.: 45 2629 8847
E-mail: michael.dahl@f-secure.com

F-Secure - Beskytter det uerstattelige
Mens du bruger tid på det, der giver mening for dig, så beskytter vi dig, når du er online, uanset om du bruger en computer eller smartphone. Vi tager også backup af dine filer og gør det muligt for dig at dele dine filer med andre. Vores services er tilgængelige gennem flere end 200 operatører overalt i verden og værdsættes i millioner af hjem og virksomheder. F-Secure blev grundlagt i 1988 og er børsnoteret på NASDAQ OMX Helsinki Ltd. www.f-secure.com