F-Secure indgår landsdækkende detailaftale

Ny samarbejdsaftale med elektronik-kæden Elgiganten cementerer de seneste tre års vækst for det finske it-sikkerhedsfirma F-Secures danske afdeling. Siden starten i 2007 er F-secure Danmark vokset med 418 procent, og de er nu klar til at møde kunderne i Elgigantens 30 varehuse landet over.

København, 12. januar 2011 – Danskerne kan nu købe 2011 versionerne af F-Secures prisvindende antivirus og online backup produkter i Elgigantens 30 danske varehuse og online på www.elgiganten.dk. Det er resultatet af samarbejdsaftalen mellem de to virksomheder, der begge har oplevet imponerende vækst i de seneste år. Med aftalen får F-Secure Danmark udvidet sit aftryk på det danske it-sikkerhedsområde markant. Samarbejdet med Elgiganten er den seneste i en række store aftaler, som F-Secure har indgået de senere år, hvilket i Danmark har resulteret i en vækst på hele 418 procent for it-sikkerhedsfirmaet siden 2007.

”Vi har valgt at indgå et samarbejde med F-Secure, fordi vi vurderer, at deres sikkerhedsprodukter styrker vores produktportefølje inden for antivirus og data-backup – områder som vi oplever en stigende efterspørgsel på i vores varehuse,” fortæller Jan Kirkedal, salgschef hos Elgiganten Danmark.

Hos F-Secure Danmark er man naturligvis tilfreds med, at aftalen med Elgiganten er kommet på plads.

”Elgiganten er for mange danskere deres første stop, når de skal handle ny elektronik og teknologiprodukter. Derfor er det et vigtigt skridt for F-Secure, at vi nu møder forbrugerne direkte og altså kan hjælpe danskerne med at beskytte dem selv og deres produkter bedst muligt mod de stigende onlinetrusler,” siger Michael Dahl, der er landechef for F-Secure Danmark.

For mere information om F-Secure eller aftalen med Elgiganten kontakt venligst:

Michael Dahl
Director Regional Operations, F-Secure
Tlf.: +45 2629 8847
michael.dahl@f-secure.com

F-Secure - Beskytter det uerstattelige
Mens du bruger tid på det, der giver mening for dig, så beskytter vi dig, når du er online, uanset om du bruger en computer eller smartphone. Vi tager også backup af dine filer og gør det muligt for dig at dele dine filer med andre. Vores services er tilgængelige gennem flere end 200 operatører overalt i verden og værdsættes i millioner af hjem og virksomheder. F-Secure blev grundlagt i 1988 og er børsnoteret på NASDAQ OMX Helsinki Ltd. www.f-secure.com