F-Secure kommer Mac-brugerne til undsætning

F-Secure har lavet et gratis værktøj, der automatisk sporer og fjerner den udbredte Flashback Mac OS X malware, som i øjeblikket hærger mange Mac gadgets.

I Apples egen default virus-beskyttelse – Xprotect OS X antivirus tool – er der bemærkelsesværdigt nok ingen sporing af Flashback, selv om det er det mest udbredte OS X malware nogensinde.

F-Secures nye værktøj laver en logfil på brugerens skrivebord, og hvis søgningen finder malware, bliver det sat i karantæne i en an krypteret ZIP file.

Læs mere om F-Secures nye værktøj, og hvordan du downloader det på:

For mere information kontakt:

Michael Dahl
Director, F-Secure Regional Operations
michael.dahl@f-secure.com
+ 45 2629 8847

F-Secure - Beskytter det uerstattelige
Mens du bruger tid på det, der giver mening for dig, så beskytter vi dig, når du er online, uanset om du bruger en computer eller smartphone. Vi tager også backup af dine filer og gør det muligt for dig at dele dine filer med andre. Vores services er tilgængelige gennem flere end 200 operatører overalt i verden og værdsættes i millioner af hjem og virksomheder. F-Secure blev grundlagt i 1988 og er børsnoteret på NASDAQ OMX Helsinki Ltd. www.f-secure.com