SAP er med til at forebygge sygdomme i Tyskland // NYHEDER FRA SAPPHIRE TECHED I MADRID

Få her de seneste nyheder fra SAPPHIRE TechEd konferencen i Madrid

SAP forebygger sygdomme i Tyskland

Madrid, 10. november 2011:

SAP og Tysklands største sundhedsforsikringsselskab, AOK, har indgået en stor aftale, der skal forbedre AOKs forebyggende arbejde. Det offentliggjorde selskaberne på SAPPHIRE TechEd konferencen i dag. AOK har valgt SAP HANA™ platformen for at fortsætte deres fokus på at forebygge sygdomme. AOK vil bruge SAPs platform til at analyse medicinske data i real-time for bedre at kunne identificere sygdomsmønstre i individualiserede programmer. På den baggrund håber AOK at blive endnu mere attraktive for deres kunder, og samtidig effektivisere deres arbejde.

Globalt IT - firma vælger SAP som leverandør

Madrid, 10. november 2011:

Det globale IT - firma ATOS har netop udvalgt SAP til at hjælpe dem med at styrke deres bæredygtighedsstrategi. ATOS vil benytte sig af SAP® BusinessObjects™ Sustainability Performance Management applikation for at nå deres mål indenfor bæredygtighed. Med SAPs løsninger kan ATOS styrke sin CSR - profil, og pr. automatik styre sit globale bæredygtighedsprogram samt indhente mere hyppige opdateringer fra hele organisationen.

SAP kårer vinderne af SAP 2011 Quality Awards

Madrid, 10. november 2011:

I dag fejrer SAP de virksomheder, som mest succesfuldt har implementeret SAP teknologier. Det sker ved en prisuddeling på SAPPHIRE TechEd konferencen. SAP giver Quality Awards prisen til virksomheder, som via SAPs løsningsmodeller har forbedret deres interne styringssystemer og dermed fået en mere effektiv og smidig organisation. Inden kåringen har SAP kigger på om virksomhederne holder en høj standard i alle faser af implementeringen.

www.sap.com/qualityawards2011