Sladderglade sønderjyder får mere paparazzi i nyt SE og HØR

Hele 107.000 sønderjyder læser hver uge SE og HØR.  Og de mange sladderglade sønderjyder kan nu se frem til mere paparazzi, flere skarpe afsløringer og et nyt eksklusivt samarbejde med Casper Christensen i det nye SE og HØR, som kommer på gaden i morgen.

Haderslev, 25. januar 2012 – Sønderjyderne elsker hårdtslående og afslørende nyheder om de kendte og kongelige, og dem kommer der nu endnu flere af i landets største sladderblad SE og HØR. Med 107.000 ugentlige læsere, er det næsten hver femte sønderjyde, der læser bladet hver uge. De mange sønderjyder kan se frem til flere paparazzisider og flere afsløringer, der også fortæller alt det kendisserne helst vil skjule. Alt sammen vil være pakket ind i et nyt og mere friskt layout.

Chefredaktør Kim Henningsen garanterer, at den sønderjyske fanskare godt kan glæde sig til det nye SE og HØR.

”Rigtig mange sønderjyder åbner hver uge SE og HØR for at få de eksklusive afsløringer og sladder om de kendte. Med den her journalistiske oprustning understreger vi vores position som Danmarks eneste seriøse sladderblad, og jeg lover, at sønderjyderne godt kan glæde sig til at komme endnu tættere på både reality-stjerner, kongelige og danske og udenlandske kendisser,” siger Kim Henningsen.

Chefredaktøren understreger dog, at der ikke bliver tale om en ny journalistisk linje:

”Vi vil fortsat stå for en fair linje og behandle de kendte seriøst. Vi vil blive ved med at dække kendissernes succeser, men også bruge endnu flere kræfter på at finde og skrive de historier der gemmer sig bag pressemeddelelserne og de brede smil,” siger han.

Casper Christensen skal drille de kendte

Samtidig vil Danmarks favoritkomiker Casper Christensen og hans team af komikere fra FunnyHaHa hver uge riste de kendte i et helt nyt afsnit i bladet kaldet ’Satirepolitiet’. Chefredaktøren glæder sig over samarbejdet.

”Jeg er enormt stolt over samarbejdet med en af Danmarks største og mest populære kendisser og resten af hans team. Samtidig er han både skarp, sjov og går altid til grænsen, så også på den måde er vi et godt match” siger Kim Henningsen.

Med det nye SE og HØR er det også farvel til billeder af kedelige mænd, der går til premiere med morgenhår. I stedet skruer bladet fremover op for kjoler, rød løber og læbestift og fokuserer mere på kvindelig glamour. SE og HØR vil også gå mere i kødet på ’reality-Danmark’ og fortælle danskerne, hvad der sker, når kameraerne slukker.

For mere information, kontakt

Kim Henningsen
Chefredaktør SE og HØR

FAKTA om SE og HØR

• SE og HØR læses hver uge af 676.000 danskere.
  • I Sønderjylland læses SE og HØR ugentlig af 107.000 læsere
  • I hele Region Syddanmark læses SE og HØR af i alt 175.000 hver uge.
  • Region Syddanmark topper listen foran Region Hovedstaden, som har 161.000 læsere. På de efterfølgende pladser kommer Region Midtjylland (146.000), Region Sjælland (121.000) og endelig Region Nordjylland med kun 73.000 læsere

Fakta om det nye SE og HØR

• Ny specialsektion med fokus på hårde afsløringer og afslørende billeder
  • Øget fokus på reality-TV, hvor SE og HØR går bagom kameraet
  • Ugentlig kommentar fra ’Satirepolitiet’ med Casper Christensen og FunnyHaHa
  • Mere fokus på glamour om danske og udenlandske kendte
  • Et nyt og moderne layout

Vedhæftet pressemeddelelsen er billeder af det nye SE og HØR og de vigtigste historier.