Boheme-chik mode fra House of Dagmar på shopping-sitet for designervaremærker

Lige nu har du mulighed for at købe udvalgte modeller fra House of Dagmar til 50 procent under almindelig butikspris. Det er shopping-sitet Campadre, som har håndplukket trendy kjoler, toppe og leggings i skønne materialekombinationer. Tøjet er til salg i fem dage.

Det svenske designermærke House of Dagmars kollektioner kan bedst beskrives som boheme-chikke. Tøjet er på en gang trendy, sensuelt og af høj kvalitet. Kollektionerne forener glamour og skrædderkunst med de allerfineste materialer. Den feminine skjulte sexappeal og sensualitet tilfører Dagmars tøj en fascinerende mystik. I løbet af den kommende uge er der udvalgt tøj fra House of Dagmars kollektioner på Campadre til under 50 procent af den almindelige pris. Shopping-tilbuddene på Campadre er kun tilgængelige for medlemmer. Det er det europæiske shopping-koncept "private shopping clubs", som nu er kommet til Skandinavien/Norge/Danmark/Finland. Som medlem kan du gøre unikke fund med eftertragtede varemærker inden for mode og livsstil. Antallet af medlemskaber er begrænset. Besøk Campadre på www.campadre.dk For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.dk/press/press-photos/