Stamcellerevolutionen er i gang

Report this content

Stamceller vil fortsat være en vigtig del af fremtidige sundheds- og medicinske behandlinger. I sundhedspleje og forskning, har de været anvendt i over 50 år og to tredjedele af alle transplantationer er lavet med patientens egne celler. Cellaviva, Skandinaviens mest betroede biobank, kan opbevare dit barns stamceller. Så har du sikret din familie et biologisk back-up, hvis en af jer en dag får brug for det.

”Vi ser dette som en investering i vores liv, på samme måde som når vi forsikrer vores hjem og ting. Jeg ser det som en enestående chance for at være på forkant med tiden. Man håber selvfølgelig aldrig at man vil ende i en situation, hvor det skulle være nødvendigt at få en stamcelle transplantation, men ingen er fredet og vi ved ikke hvad der ligger i kortene til os af sygdomme osv. Det er situationer, som er enormt svære at forstille sig og sætte sig ind i. Men som vi taler om herhjemme, så føler vi, at vi kan være et skridt foran med dette valg, og det er en prioritering som vi vægter højere end alt andet!" - Lea Hvidt Kessler

Tidligere model, forfatter, performance-designer, klummeskribent, iværksætter og driver bloggen; leakessler.dk. Gift med Mikkel Kessler, som er dobbelt verdensmester i boksning og et af Danmarks største sportsnavne.

Henriette Madsen, Country Manager & Jordemoder

Mianne Christensen, Country Manager & Jordemoder

info@cellaviva.dk

Cellaviva er vokset til at blive den største og mest erfarne private stamcellevirksomhed i Skandinavien. Den eneste private stamcellebank godkendt af de svenske sundhedsmyndigheder(IVO). Stolt medlem af det internationale bank netværk FamiCord, i øjeblikket (2019) med den største opbevaring af nyfødte stamceller i Europa. Betroet af forældre siden 2014 på grund af vores høje niveau, kundefokus og langt mere avanceret procedure for isolering af stamceller. Cellaviva har en meget stærk jordemoderprofil med netværk af jordemødre i hele Danmark.

Tags:

Hurtige fakta

Cellaviva tilbyder tryghed for dig og din familie i fremtiden. Skandinaviens mest betroede biobank kan opbevare dit barns stamceller. Så har du sikret din familie et biologisk back-up, hvis en af jer en dag får brug for det.
Tweet dette

Citater