Cision lancerer Ansøgning om Apple iPhone

- I november månede lancerede vi CisionWire som et e-handelssted, og allerede i løbet af den første måned havde over 100 registrerede kunder. Nu har vi udviklet en iPhone applikaion til CisionWire. Vi ønsker at hjælpe vores kunder til at øge synligheden af deres oplysninger, som vi gør bedst ved at til gøre oplysninger tilgængelige på de steder og måder, at læserne vil have information på. Vi ser en tendens, til at flere og flere besøgende kommer fra mobile platforme. Det er derfor, vi nu har udviklet en iPhone applikation, der er en del af vores fremtidige strategi og er baseret at offentligegøre vores produkter og tjenester til de seneste programmer og kanaler, sagde Magnus Thell, MD Cision Skandinavien. Applikationen vil fremlægge nyhedsopdateringer på en måde, der gør det nemt for læseren at tage informationen til efterretning, og at pressens oplysninger offentliggøres på CisionWire via deres mobiltelefoner. Applikationen er også lanceret globalt og vil i første omgang være anvendelige til følgende sprog: dansk, engelsk, finsk, norsk, svensk og tysk. iPhone har en fantastisk mobil platform, som er særdeles populært på markedet lige nu, og også ventes at vokse hurtigt i den nærmeste fremtid. Cision har valgt at lancere den første Applikationen til iPhone, men ser også allerede på andre mobile platforme, hvor lignende løsninger er mulige. - Vi har skabt et brugervenligt program, der er gratis, hvor du har mulighed for at tilføje din virksomheds nyheder som favoritter, og samtidige også deler interessante nyheder til andre. De vigtigste fordele er, at du kan være 100 % opdaterert minut til minut med nyheder direkte til din iPhone. Vi lancerer en første version af programmet og er igang med forbedret udgave og udvikler CisionWire til iPhone og andre mobile platforme i foråret, siger Magnus Thell. Applikationen er planlagt til at være offentligt tilgængelige i Apple Store i begyndelsen af 2010. För mere information, kontakt venligst:

Tags: