Cision lancerer et nyt værktøj til pressetjenester

En hurtigere, enklere og flottere måde at udsende pressemeddelelser på.

I dag lancerer Cision en ny version af distributionsværktøjet Connect. Connect har fået et helt nyt design og giver kommunikationsmedarbejdere følgende nye funktioner til udsendelse af pressemeddelelser:

• Forbedret HTML-editor som muliggør billede- og tabelhåndtering direkte i pressemeddelelsens brødtekst.

• Statistikrapporter som viser trafik i presserummet på CisionWire
  • Et link direkte i pressemeddelelsens brødtekst
  • Opening rate til e-post
  • Hjælp til at sende nyheder på forskellige sprog
  • Analyse af den indlagte tekst, hvor du per automatik får anbefalede tags. Denne funktion er udviklet i samarbejde med tekstanalysebureauet Saplo

- Den nye version af vores tjeneste til udsendelse af pressemeddelelser er blot en del af en større satsning, som Cision foretager, hvor vi fornyer og forbedrer hele produktsortimentet. Til efteråret venter en ny lancering af en større kaliber, hvor vi i princippet fornyer alle vores værktøjer. Men allerede i dag kan vores kunder se frem til at arbejde med et hurtigere, enklere og betydeligt mere attraktivt værktøj til udsendelse af pressemeddelelser, siger Magnus Thell, adm. direktør i Cision Skandinavien.

For mere information, kontakt venligst:
Magnus Thell, adm. direktør
E-post:
magnus.thell@cision.com
Linnégatan 87A
Telefon: 0046 8 507 410 00

Cision empowers businesses to make better decisions and improve performance through its CisionPoint software solutions for corporate communication and PR professionals. Powered by local experts with global reach, Cision delivers relevant media information, targeted distribution, media monitoring, and precise media analysis. Cision has offices in Europe, North America and Asia, and has partners in 125 countries. Cision AB is quoted on the Nordic Exchange with revenue of SEK 1.5 billion in 2009. This press release is also available at www.cision.com

Tags: