• Cision/

CISION vinder ”Årets produktudvikling – software” ved Data Publishers Association Awards

​CisionPoint hædret for virksomhedens vedvarende og kommercielle fremgang

LONDON, november, 2010 – Cision, den markedsledende leverandør inden for software, services og værktøjer til media- og PR-branchen, er blevet tildelt prisen ”Årets produktudvikling – software” for PR-værktøjet, CisionPoint, på  Data Publishers Association (DPA) Awards 2010.

CisionPoint er et værktøj, som gør det muligt for PR-ansvarlige at søge efter journalister, organisere medielister, distribuere nyheder, medieovervågning og analyse. CisionPoint fungerer som et CRM-værktøj for professionelle inden for kommunikation, og funktionaliteten tillader brugeren at håndtere alle medierelationer på et og samme sted.

DPA Awards jury eftersøgte innovativt værktøj, som har genereret kommerciel fremgang i udfordrende markedsforhold, og alle 11 jurymedlemmer var enige om, at CisionPoint fortjener udmærkelsen.

”Juryen var enige om, at det vindende CRM-værktøj viser enorm innovation, hjælper brugerne med at kortlægge den tid, de bruger på deres klienter, forbedrer project management performance og automatiserer arbejdsflowet”, siger Jerry Gosney, direktør for Data Publishers Association.

Tosh Bruce-Morgan, CEO, Cision UK, tilføjer: ”Vi er glade for, at CisionPoint anerkendes for dets vedvarende innovation, og dette er belønningen til Cisions team for deres engagement i at skabe et produkt, som leverer virkelig værdi til vores kunder”.

Cision har tidligere vundet en række sejre i USA for 2009 CODiE Award for ’Bedste Nyhedsservice – Online og 2009 CODiE Award for  Cision Social Media Dashboard som ”Bedste Service for Sociale Medier”, og DPA Awards er Cisions første europæiske udmærkelse.

DPA Awards dommerpanel:
Alan Philipp, Chairman of the judges
Trevor Fenwick, DPA Chairman
Jerry Gosney, DPA Executive Director
Brian Gallagher, Consultant
Iain Nicol, Emap
Richard Duggleby, Yell Group
John Schlaefli, PPA
Duncan Taylor, People4business
Elaine Marshall, William Reed Business Media
Fay Delavault, Delavault Marketing and Media
Richard Price, MSO.net