Citi annoncerer ny landechef i Danmark

Citi annoncerer udnævnelsen af Andrew Man som landeansvarlig for Danmark. Andrew Man erstatter Mikkel Grønlykke som dansk landechef, efter Mikkel Grønlykke har tiltrådt ny stilling som Nordisk Corporate Banking chef og svensk landechef.

Andrew har arbejdet 18 år hos Citi, hvor han har bestridt en række roller indenfor Corporate Banking og Risk Management, senest som EMEA Corporate Banking Head for Diversified Industrials samt EMEA Leveraged Finance Risk Manager.

Citi har været til stede med kontorer lokalt i Danmark, Finland, Norge og Sverige i tæt på 40 år og har gjort forretninger med nordiske kunder i mere end 100 år. Med denne udnævnelse af ny dansk landechef, understreger Citi vores engagement i at udvikle den danske franchise på tværs af de forskellige forretningsområder.

Media contact:

Anneli Sundström, Head of Communications and Public Affairs, +46 70-250 35 91, anneli.sundstrom@citi.com

Citi:
Citi, the leading global financial services company, does business in more than 160 countries and jurisdictions. Citi provides corporations, governments and institutions with a broad range of financial products and services, including corporate and investment banking, securities brokerage, transaction services, and wealth management. Citi has been in the Nordic countries since the 1970s, with offices in Stockholm, Copenhagen, Oslo and Helsinki.

Additional information may be found at www.citigroup.com | Twitter: @Citi | YouTube: www.youtube.com/citi | Blog: http://new.citi.com | Facebook: www.facebook.com/citi | LinkedIn: www.linkedin.com/company/citi

Tags: